Nuffnang Gadget

November 23, 2009

Duta Alamanda...

ni destinasi seterusnya selepas sesi PS Yang Tak Jadi tu... mana lagi kat Putrajaya ni kalau tak ke Alamanda... lagi-lagi Alamanda... so, kami jadi Duta Alamanda (tak malu lantik diri sendiri :p) selain dari Duta Jusco... tapi pelik kan punyalah ramai orang kat Alamanda ni... nak kata dah dapat gaji tak dapat gaji lagi... tapi apsal orang ramai pun aku tak tau... ke orang semua ni macam aku lanti diri sendiri jadi Duta Alamanda haha ...

... macam biasa masuk kat buti Sembonia ni = wajib... tak beli pun takpe, janji dapat tengok dengan test kasut / handbag...

... ni kat ruang legar ... orang sibuk buat promosi apa ntah ... aku ngan adam sibuk berposing ...

... nampak sangat mama yg terlebih excitet dari Adam haha... adam siap buat muka tak puas hati lagi tu ...

... terus belikan adam patung Barney ... suruh adam peluk bawak tido ... dah janji dah dulu kat adam kalau adam dah baik demam, mama belikan patung Barney kecik... Barney besar = papa yang belikan hehe ...


sekian laporan kami Duta Alamanda.. Datanglah shoping di Alamanda, berbaloi-baloi,
a.L.y.C.I.a


4 yang komen:

nizza-abira said...

suka pic kedua alycia & adam...
cute!! :)

a'ahkan alycia... niza pun dok terpikir apa yg alycia pikir.setiap kedai kat alamanda tu penuh aje org tak kira awal or ujung bulan

mama uzma said...

suka tgk pic alycia & adam...
cantik dan sweet sgt...

~~@lyci@~~ said...

nizza:
tulah pasal.. agaknya org kat malaysia ni mmg suka shoping kot....

mama_uzma:
alahai, malu lah I...

::Nik Nadimah:: said...

wowww bestnyaaa Y.E.S.
tapi saya jarang ke Alamanda...nampaknya duta alamanda sgt megujakan saya :-D

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com