Nuffnang Gadget

November 12, 2009

Hobin Jang Hobin..

tahniah kepada pasukan noghori den, Negeri Sembilan dapat kalahkan kelantan 3 - 1 Sabtu lepas.. walau pun aku tak turun stadium, tapi aku dah hantar wakil dah ... siapa lagi kalau bukan en ajip... bangga beb pasukan negeri sendiri menang.... tengok sampai habis, sampai dapat piala lagi kat rumah... siap sorak-sorak dengan adam time masuk gol... Hobin Jang Hobin....

jom tengok aksi penyokong kecik kat rumah .....

;
;
;
;
;
;


... see, kecik-kecik dah diajar jd penyokong ... biar adam jadi football player macam Zaquan Adha haha ...

... yeee, N9 menang...

ni piccas yang aku ambik dari blog en ajip masa game... kagum beb aku tengok piccas-piccas ni kat kemera en ajip... terasa lak papa macam wartawan kat situ hehe .... chayok-chayok papa... you did a good job!!

... barisan sang juara ...

... adegan yang menyampah untuk dilihat.. apalah, tak bermoral langsung ...

aku yang heran laki aku buat stail rambut Zaquan Adha lepas tengok bola haha,
a.L.y.C.I.a

1 yang komen:

CatlinaFly said...

huhuhu malu dgn rakyat negeri sendiri..diorg ni fanatik sgt..tapi bukan semua oghe kelate gitu tau..itu yg extreme tu...

tahniah buat N9!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com