Nuffnang Gadget

November 30, 2009

Orang Beraya, Kami Bershoping....

salam Aidil adha semua.....

harini baru kembali semula bertugas... dapatlah cuti 4 hari, tapi rasa macam tak cuti haha... mata rasa tintong dengan badan penat.... agak-agak boleh dapat cuti lagi tak???? oh ya, kali ni punya raya haji memang tak snap piccas pun... dipendekkan cerita piccas raya haji yellek....

ni pulak aktiviti hari Sabtu, orang lain sibuk beraya... aku dengan family sibuk bershoping.... kat mana lagi kami pergi kalau tak ke Alamanda... kan aku dah dilantik jadi Duta Alamanda... tepat pulak dengan YES = Year End Sales.... Memang berbaloi-baloi.... tapi awal-awal dah cakap pintu rumah aku tutup ... so, jalan-jalan Alamanda jer pastu terus berdesup ke PKNS Bangi carik baju melayu Adam.... aikkkk, apsal lak Adam nak beli baju melayu... kan dah raya dah.... ohhh, cerita tu aku zipppp dulu, nanti tak suspen lah kan....

Duta Alamanda bawak family shoping kat Alamanda,
a.L.y.C.I.a

... open piccas from laki & anak Duta Alamanda hehe ...

... nekma & acu tengah pening kepala nak pilih ...

... pilih, pilih jangan tak pilih ... banyak sales woooooo... 70% lagi ...

... kami ber-4 ... aik, bila masa lak ber4 ni???? yang baju pink tu = Bismi, anak buah aku ...

... aku with Bismi ...

1 yang komen:

nizza-abira said...

sonoknya shopping :)
byk borong ke tu...?hihi

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com