Nuffnang Gadget

December 22, 2009

Alhamdulilah... Selesai Sudah...


alhamdulilah.. selesai sudah.... minggu lepas 19 Disember 2009 aku buat Majlis Aqiqah dan Cukur jambul adam kat rumah mama aku kat Mantin, Negeri Sembilan.... bersekali dengan tahlil arwah ayah aku dan kenduri kesyukuran sepupu aku yang dapat 5A UPSR haritu... actually majlis ni memang dah lama rancang since habis pantang haritu ... tapi ada jer halnya... lagi pun nak tunggu acu Adam yang study kat Perlis balik bercuti... so, dapat lah nanti jadi pembantu tetap mak aku... nak harapkan aku dengan yang dah ada anak ni memang tak dapatlah... baru jer nak buat kerja sikit Adam dah menangis... yelah, dia tak biasa kot tengok orang ramai-ramai... Adamkan = town boy ... gelaran yang mak sedara Adam bagi hikhik...

Yang kelakarnya masa nak cukur jambul Adam dia baru jer lelap kat dalam buai... pastu papa angkat dukungkan dia ok lagi... lepas tu agaknya kepala dah basah-basah kot orang renjis air mawar, terus melalak tahap tak ingat... tapi nangis-nangis pun mata tetap fokus kat kamera haha... lagi satu yang kelakar time siap-siapkan Adam, dia tengok mama dah pakai tudung lawa-lawa... dia diam jer lah aku pakaikan dia baju melayu... yelah, biasa kalau dah pakai tudung kan nak pergi jalan.. lepas tu mama tak pulak pergi jalan... kat dalam rumah aje.. bantai lagi melalak ajak jalan huhu... memang haru betullah Adam ni...

apa-apa pun semuanya dah selesai... lega sangat...
piccas kat next entry ekkkk... yelah, biasa papa jadi photograper... ni papa dah dukung adam time marhaban, terpaksalah ambik sapa-sapa tolong snap gambar ... gambar tak transfer lagi...

mama pengantin kecik yang nangis time cukur jambul ,
a.L.y.C.I.a


0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com