Nuffnang Gadget

January 28, 2010

Ada Pulak Orang Mengidam..

lepas balik dari Besday Bash, papa tanya nak pergi mana??? Aku cakap tak kisah lah sebab malas nak balik rumah... macam biasa, weekend = hari berjimba-jimba hehe... terus papa kata kita pergi Bangi... tetiba pulak papa teringin nak makan western... aik, papa.. tetiba jer... dulu masa mula-mula mama pregnant papa yang mabuk dulu, mengidam dulu... ni takkan lah mengidam lagi kot??? oh kenot-kenot, tahun ni adam tak boleh ada adik lagi hehe (tapi kalau dah rezeki terima aje :)...

jalan-jalan kat bangi, nampak Manjaku, terus singgah... nak carik basikal adam.. tapi takde pulak yang berkenan... terus jalan lagi.. nampak satu kedai western ni.. tapi baru nak bukak pulak... tetiba baru aku teringat yang CT pernah kata ada satu kedai western kat Serdang - Chop & Steak nama kedai tu... apa lagi papa, berdesup jer pergi...

setelah sesat dan pusing beberapa kali kat area serdang, akhirnya jumpa jugak kedai tu.. decoration cantik, sebab ada binaan kayu bagai... pastu kat dalam tu cool jer... orang pulak tak ramai... memang sesuai untuk orang yang bercintan-cintun.. tak pun 1st time nak berdating ker... dan aku apa lagi, terus berangan posing-posing kat situ... kata nak praktis jadi model papa kan hikhik...

order kami hari tu papa = Mix Lamb Chop + carrot susu ... aku = Chicken Chop + Air Honey Dew... memang puas hati makan kat situ... sedap + harga berpatutan... air tu pulak dalam gelas besar... naik kembung perut nak habiskan.. memang terasa fresh buah yang di blend tu... macam Maria Tengku Sabri pulak aku buat ulasa untuk program jalan-jalan carik makan hehe..

So, aku bagi 4 bintang!!!


Jalan-jalan cari makan di Chop & Steak...
a.L.y.C.I.a

... Adam kat dalam kereta memang dah tido.. angkat pun dia tak jaga jugak.. ngantuk sangat lah tu... mama & papa dapat makan dengan khusyuknya hehe ...

... sempat lagi aku berposing kat vespa tu ...

.. menu papa = Mix Lamb Chop ...
... adam jaga jer terus nak makan .. nasib baik ada Fun Fries ...
... siap mama bawak bekalan air ribena lagi ...
... lastyly, posing mama & adam ...

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com