Nuffnang Gadget

January 19, 2010

Kenapa Muka Aku Ni???

aku perasan sejak dari hari Jumaat minggu lepas macam tumbuh bintik merah kat sebelah kanan pipi kat muka aku.. aku pun tak tau kenapa.. aku memang ada resdung, tapi biasanya setakat terbesin jer...tak pernah pulak tumbuh bintik-bintik ... ni pun rasa gatal-gatal jer macam nak garu.. tapi aku tahan... takut kang lagi melarat jugak...

kalau sesiapa ada petua nak share untuk hilangkan gatal-gatal ni bagai lah tau ekkkk...

2 yang komen:

farah said...

farah pun kene aritu...
gatal2 bintik2...
masa tu br pas pakai mekap utk prog pelancaran tren baru...
mekap tu ada org mekapkan of coz dia pkai mekap dia...
pastu farah puasa mekap dekat sebulan gak lah...
pastu trus ok...

~~@lyci@~~ said...

tulah, akak rasa pun sama gak lah.. sbb aritu baru apply night krim kat muka.. lepas kuar bintik2 trus stop..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com