Nuffnang Gadget

January 29, 2010

Transformasi 2010..

salam semua ... salam Jumaat ... ceria-ceria selalu ... (aikkk, apsal pulak tetiba aku happy semacam lak hari ni kan???) ... of course lah today is friday, esok cuti yihaaaaaaaa..) dan untuk wilayah pulak 1 hb = hari Isnin = Cuti Hari Wilayah... jangan jeles ekkk korang...

ok, kalau korang tengok tajuk mesti macam gempak kan??? Transformasi apa lak ni???

setelah aku fikirkan, renung-renngkan selama 7 hari 7 malam walaupun memalam aku tido mati , akhirnya aku dah buat keputusan untuk melakukan transformasi kat blog aku... transformasi apa??? Ok, sebelum ni aku berblog lebih kepada cerita-cerita peribadi ... cerita tentang aku, adam, keluarga aku ... tapi kali aku nak buat transformasi berkongsi ilmu atau apa-apa perkara yang aku pernah baca kat mana-mana, jumpa kat mana-mana yang aku rasa boleh aku share dengan korang.. bukan semua orang baca benda yang sama kan.. so, sharing is caring... dan of course perkara-perkara yang aku nak share adalah berkaitan dengan pompuan lah macam kecantikan, kesihatan, parenting, petua, fesyen dan lain-lain... korang nantikan ye ...


sharing is caring,
a.L.y.C.I.a

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com