Nuffnang Gadget

February 18, 2010

Adam Is 1 Today...

sedar tak sedar harini 18 Februari 2010 genaplah setahun usia anakku, Adam Zikry.. cepat betul masa berlalu.. masaih terasa lagi saat ketika aku bergelut menahan sakit untuk melahirkan Adam... masih terasa saat indah di dalam bilik bersalin ketika kali pertama menatap dan membelai adam... masih terasa lagi saat-saat pertama kali menyusukan adam... masih terasa lagi saat membesarkan Adam dari usia 1 hari hinggalah ke hari ini... semua itu pengalaman berharga aku yang tak mungkin aku lupakan... Anugerah bagi serorang wanita menjadi isteri dan juga ibu.. adam Zikry, permata hati mama dan papa... penghibur hati mama & papa... lambang cinta mama & papa.. thanks to Allah kerana menganugerahkan Adam Zikry buat kami berdua.. harta yang tidak ternilai... Alhamdulilah...

Adam sayang.. mama dan papa sentiasa berdoa Adam menjadi anak yang baik, anak yang bijak, anak yang pandai, anak yang soleh yang akan mendoakan mama & papa bila kami dah takde nanti... Luv u babehhhhhh... mwahhhhhhhhh....

"Ya Allah, jadikanlah anak-anak kami, anak-anak yang pintar dan bertaqwa, yang menjadi harapan untuk memimpin negara pada masa hadapan, serta golongkanlah mereka dikalangan orang-orang yang soleh dan solehah. Amin.... "


... Adam with mama .. luv u babehhhhh ...
... Sempena Besday batch Adam.. buat kecik-kecik ajer kat kampung ... nanti kat next entry ekkk...
Mama & papa sayang Adam,
a.L.y.C.I.a

11 yang komen:

[-suziey-] said...

happy besday adam:) smga menjadi anak yg soleh ..

ezan said...

happy birthday adam!!!!! muahxss..

Jemari Seni said...

Selamat Ulang tahun yg pertama Adam! kejap jer dah besar.

CatlinaFly said...

happy first birthday adam!! e-ein girlfren adam akan menyusul nanti :)

farahanna said...

hepi bday adam!!!!!!!!!
dr aunty comey..
=p

aNnAsUeJiE said...

happy 1 year old adam zikry! ;)

~~@lyci@~~ said...

to all anty:
tq.. nanti adam blanje aunty semua mama kek ekkk :)

Cyda Acme said...

HEPI BESDAY ADAM ... sama tarikh lak ngan enibeseri aunty ... eheheh
moga adam menjadik anak yg soleh .. jgn nakal2 yek .. dgr ckp mama ...

SiKecil Yang Nakal said...

syg adam..huhuhu..

rs xleh berjauhan ngn adam je..

hhuhu

~~@lyci@~~ said...

dot:
haah, sama tarikh ngan anniversary anty dot... nnt bole celebrate skali ngan besday adam yerk hehe..

papa:
yup, adam pun xbole berjauhan dgn papa..

isabelle said...

happy belated bday adam!
cepat2 jadi cheeky mcm abg adam anak aunty tu tau.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com