Nuffnang Gadget

February 11, 2010

Adam Layan Sunset...

seperti yang telah dijanjikan pada entry sebelum ni, jom kita tengok Adam berphotoshoot layan sunset sambil menggunakan skooter sebagai props hehe.. ni semua idea unplan papa... dari Alamanda terus berdesup ke Wetland sebab hari dah nak petang.. nanti tak sempat nak tengok sunset... nasib baik sampai-sampai matahari tengah cantik bak kata papa... entah, aku tak tau istilah photogh ni.. yang aku tau posing & posing hehe...

jom layan piccas!!!

we enjoy layan sunset...!!
a.L.y.C.I.a
... Adam dah pandai posing ala-ala mama dah... like mama like son betullah ni ...

... adam tengah melayan awek ..
adam : phewiiitt, awak jom ar naik kita nya skooter ...
gegurl : ah takmo ar ... kita nak gie jalan kat sana ...

... penat beb tadi dapat usha gegurl bawak jalan-jalan... minum air jap ...

... adam tengah merenung masa depan ...

.... adam &mama ... i like this picca ... kredit to papa ...

... lepas penat teman adam layan sunset, mama & papa teman adam minum sambil makan mi goreng mamak... yummmy ....

3 yang komen:

Emora Valeria said...

waa..beliau sangat la chumel!

Jemari Seni said...

nice photo! suka gamba 3 *benti rehat...kita minum dulu*.
Gamba 4 ibarat adam tgh merenung masa depan.
Ni la baru dikatakan gambar yg bercerita... Keep it up!

~~@lyci@~~ said...

emora:
tq hehe :)

JS:
yup, let's the picca talking .. tq JS :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com