Nuffnang Gadget

February 26, 2010

Berphotoshoot @ Pavillion Pulak...

ni nak menghabiskan entry yang minggu lepas yang tak habis-habis lagi ... dah banyak entry tertangguh dah ni... kena pantas ni alycia.... pantasssssss ... jangan nak main-main ajer lagi.... ok, yang ni pulak layan photoshoot kat Pavillion pulak lepas kat Bukit Bintang... sorry lah kot-kot korang muak lak asyik tengok piccas photoshoot jer.. yelah, sekarang tengah sakan jadi model tetap pada laki sendiri hehe....

let's jum tengok piccas!!

... wah, adam tetiba jadi model iklan CK ...

dan ini satu-satunya piccas Adam kat pavillion... sebab lepas tu adam....

;
;
;
;
;
;
;
... tido kepenatan ... seharian jadi model papa haha ...

... siap tido dengan props Adam sekali haha ...

so, lepas adam tido... mama lah pulak layan photoshoot... memang tunggu peluang ajer mama nak photoshoot hehe...

... konon-konon model iklan hehe ...


... ini ikut arahan photografer ekkk suruh pandang atas ... potrature ke apa ntah aku main belasah ajer haha ...

... aksi kat air terjun lak ...
ok, sekian ajer entry photoshoot... kang ada lak yang muak lak hehe... nanti lain kali layan photoshoot lagi... kalau-kalau ada versi edit dari photogh lak nanti aku upload... nak buat entry lain pulak ni.... tungguuuuuuuu....

1st time menjejak kaki di Pavillion huhu,
a.L.y.C.I.a

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com