Nuffnang Gadget

February 2, 2010

Nasi Goreng Mentega ...

Sekarang ni Adam memang dah tak nak dah makan bubur yang lembik-lembik tu.. sejak dah tumbuh gigi ni adam lebih suka makan nasik... so, mama terpaksa lah hari-hari kena fikir apa menu nak masak untuk anak mama ni ... selalunya tanya ibu adam lah apa yang ibu selalu masak, yang adam suka makan.. ibu kata adam suka makan masak kicap, sup ayam, sup ikan, sup sayur, nasik goreng mentega, roti telur ... amboi adam, macam-macam yang ibu masak ekkkk..

so, aku trylah masak nasik goreng mentega untuk adam... lagipun memang dah plan nak masak nasik goreng untuk makan malam.. saje tukar selera hehe ... mama & papa kena ikut pulak selera adam... malu pulak lah nak tepek resepi kat sini ... alah, simple ajer... main campak-campak ajer haha ...

... tadaaaaaa, dah siap dah nasi goreng mentega untuk adam ...

... tengok tu, siap nak makan sendiri .. takmo mama suapkan ...

... fuh, sampai menjilat jari adam makan .. gud boy adam ...


nak adam rasa masakan dari air tangan mama,
a.L.y.C.I.a


7 yang komen:

iedaLUVsham said...

cedapnyer! leh cuba buat tuk amanda lah :)

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

ank sedara sui pun suke nasik goreng mentega.. ^^ selera budak2 kot tu..

TMUkmkd said...

kenapa ek? masin2 ek? sebab tu ek?

~~@lyci@~~ said...

ieda:
ha, cuba try..mesti amanda suka..

sumi:
i pun suka gak.. sbb rsnya lemak2 hehe..

TMUkmkd:
lemak2 masin gitulah..

chugie said...

amboi.. beselera die makan ye.. pasni awk kene try buat nasi goreng +sayuran plak..

tenteraangin said...

alahai tomei nya makan nasi... abg nak curi sikit nasi adik bole? hehee

Anonymous said...

sedap nyer adam mkn... =).. acik mima

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com