Nuffnang Gadget

February 2, 2010

Papa Berguru Dengan Photogh Pro...

fuiiiyooooo, jangan tak percaya... sekarang papa Adam dah berguru dengan photogh PRO... siapa lagi kalau bukan dengan Chot... actually Chot ni dulu aku kenal di blog... lama betul mengikuti perkembangan Chot denagn photografi... last-last sekarang papa pulak yang jadi anak didik Chot... cayalah papa ... tak caya, tengok piccas kat bawah ...
.. picca papa dalam Class Street Photografi ... this picca kredit to Chot... aku dah cakap kat Chot aku pinjam picca ni hehe ...

masa cuti hari Wilayah haritu, papa cakap Chot ajak shoot model kat area Putrajaya ... aku pun apa lagi.. sebelum papa balik aku dah siap awal-awal.. mana tau boleh ikut tengok papa & the gang shoot model... so, papa bawak aku & adam pergi shoot model dengan Chot sekali.. so, time tu barulah aku dapat berkenalan bertentang mata dengan Chot.. ooo, ni rupanya Chot.. dan kebetulan Chot pun kata wife dia satu ministry dengan aku... what the small world... takpe, next time boleh berkenalan dengan wife Chot pulak...

so, sekarang ni kalau weekend ajer memang dah tau dah papa ada aktiviti outing shooting.. so, dah tak boleh kacau jadual papa... papa kata dia nak belajar betul-betul photografi, pastu baru boleh buat part time.. mama & adam doakan papa berjaya... tapi kalau shoot model tu, shoot ajer tawww.. don't notty-notty ekkk papa....


mama & adam alwaiz be model tetap papa ahakkk,
a.L.y.C.I.a

... shoot model ...

... ni pulak model tetap, mama & adam hehe ...


3 yang komen:

ezan said...

wah bestnya papa adam dah nk jadi professional photographer.. nanti leh ambik gambar sarah & family .. hehehe... ni 1st job nak bg ni.. :P

[-suziey-] said...

waaa syioknya dpt blajar ngn pro photog..caj dia camne?mahal x?tgh berminat nk mask class gk ni..

~~@lyci@~~ said...

ezan:
bolehh.. nnt alycia bg special price lg hihi.. tunggu dulu en ajip betul2 pro ahakk..

suziey:
hmm, nak tau lebih lanjut just pergi kat chot punya blog..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com