Nuffnang Gadget

March 25, 2010

Contest Aksi Menarik Si Comel Bersama Floater...

wah, lamanya aku tak join contest... terasa macam contest itu memangil-manggil jer aku untuk turut serta hahaha... bapak main poyo lagi ayat alycia... ni semua gara-gara dah kemaruk lama tak join contest daaaa... okey, kali ni nak join Contest Aksi Menarik Si Comel Bersama Floater organise by iz-ann... wah, tak sangka ekkk iz-ann tinggal kat Putrajaya jugak... me toooo... pasni bolehlah kita berjumpa, berkenal-kenalan ekkkk.... so, sesiapa yang nak tau lebih lanjut pasal contest ni, klik kat SINI okay... tarikh tutup adalah pada 31 MAC 2010...

dan jom tengok aksi si comel aku bersama floater... nasib baik ada gambar time main-main air kat Desa Water Park haritu... jeng jeng jeng....

Nama anak : Adam Zikry
Umur : 1 tahun 1 bulan
Umur ketika gambar diambil : 11 bulan

so, apa tunggu lagi kawan-kawan.... jom ramai-ramai join memeriahkan majlis....


aku yang dah lama tak join contest,
a.L.y.C.I.a


4 yang komen:

zh-ena said...

gud luck alycia :D

Nana said...

good luck...

Jemari Seni said...

Wah! Bercontest lagi yer! Good Luck wokey!
Alycia! singgah blog JS sat amik award aik.

iz-AnN عبداللطيف said...

sori lambat jenguk ye...saya copy gambar..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com