Nuffnang Gadget

March 31, 2010

Trylah Yer...

mungkin ramai dah tau pasal My Look ni... aku pun baru semalam try log in... secara ringkasnya aku boleh kata My Look ni is a search engine like Google or Yahoo... so, bagi sesiapa yang klik referer pada My Look tu akan dapat certain amount... semalam aku register tak sampai 1 minit, pastu pagi ni aku check dah ada $2.20... ala-ala macam Nufnang gak lah ni... kalau nak tau pasal My Look ni, klik kat blog Mama Tisya... Mama Tisya dah buat penerangan berjela pasal My Look ni.... bagi aku alah try ajer... bukannya kita kena bayar apa-apa pun.. benda free kan... tadi aku try serach tentang My Look ni dan aku dapat sedikit info berkenaan My Look :

MyLook.com ialah sebuah enjin carian baru yang menawarkan saham percuma kepada ahli-ahli yang mendaftar dan melakukan carian menggunakan MyLook.com. Pendaftaran dan keahlian adalah percuma.

Setiap unit saham MyLook.com bernilai 22 cents (USD) buat masa sekarang. Setiap unit saham akan memberikan pendapatan bulanan kepada anda dalam bentuk dividen bulanan.Sertai MyLook.com sekarang dan dapatkan:-> 5 unit saham percuma setiap hari (maksima) sekiranya anda melakukan 5 carian menggunakan MyLook.com pada hari tersebut.(maksimum 5 carian/search)

Anda tidak perlu memperkenalkan peluang ini kepada sesiapa pun untuk menerima bayaran dari MyLook.com tetapi jumlah saham yang dapat anda kumpul adalah terhad kepada $0.22 x 5 = $1.10 sahaja setiap hari.
(source : Mummy Yen)

so, bagi sesiapa nak join dan try My Look ni, klik ni http://mylook.com/join.php?x=19093


kot bondo free & nak dapek duit, copek yo kan hehe,
a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

mama tisya said...

tk slh mencuba kn..kalo btul bgs la..kalo tk btul,abaikn je

nizza-abira said...

betul tu, lagipun bende free kan?
lepas baca entry alycia, nizza terus join :)

Nana said...

dah reg semalam hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com