Nuffnang Gadget

April 27, 2010

Hari Mama..

Hari Ahad hari tu aku isytiharkan sebagai MAMA DAY ... sebabnya dapat jalan-jalan pergi SOGO... pastu dapat hadiah bebeday to me lagi... yabedabedu..... i like it... masa jalan-jalan kat SOGO, papa tanya mama nak hadiah apa... aku cakaplah apa-apa ajer lah papa.... then pusing-pusing tengok apa yang berkenan... pastu aku tengok papa masuk kedai jam.. terus papa cakap, yang color gold tu lawakan... terus aku tanya, papa nak beli untuk mama ker... dan akhirnya terus yang color gold itu menjadi milik aku huhu... tengkiu papa... mama suka sangat... luv u babehhh... terus ajer aku pakai hehe... hadiahnya jeng jeng jeng.....

... masih dalam kotak lagi ....

tadaaaaaaaaaa....


bola oren (mama) ---> suka sangat dapat jam baru...
bola biru (papa) ---> mulut muncung.. paham-paham suda haha...

dan malam tu tetiba lak ada orang request nak masak.. terus ajer aku melompat-lompat kesukaan... bestnya kalau dapat hari-hari macam ni kan....

... see, selain dari seorang photogh, boleh jugak jd seorang chef .... gaya dah cukup hebat ...

hasil masakannya.... tadaaaaaaaaaaaa...

... telur masak kicap ... makan panas-panas dengan nasik panas sodappp.... licin nasik yg aku masak malam tu hehe ...

... orang pertama yang tunggu kat meja makan ... dah tak sabar-sabar nak rasa masakan papa yg ala-ala western tu hehe ...

bestnya kalau hari-hari = Mama day kan ahakk,
a.L.y.C.I.a


4 yang komen:

payarumput21 said...

Salam Alycia...


Hmmmm... bestnye dapat adiah ek... and cantikkkkk sesangat jam tu... and.. happy belated birthday jugak buat Alycia..

:))

mama tisya said...

wah sronokla dpt adiah busday

mizz-siti said...

bestttttnyaaaaaa...harus ku tunjuk post ni kt encik suamiku ni...hihihi..

Zur, epi belated beseday...semoga bahagia selalu disamping orang-orang tersayang...

~~@lyci@~~ said...

payarumput:
salam kak.. tq..

mama_tisya:
heppy!

ct:
ha, wajib tunjuk kat yuzie ni hehe.. tq ct..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com