Nuffnang Gadget

April 27, 2010

Papa Bawak Mama & Adam pergi SOGO... yeyyyyy...

yihaaaaaaaaaaa.. Ahad lepas papa dah janji nak bawak mama & Adam jalan-jalan.. pergi mana papa??? papa kata pergi SOGO... sebab papa pun nak shoping barang papa jugak... yess, Mama & Adam melompat-lompat kegumbiraan (tapi mama ajer yang happy lebey, adam releks aje hehe..)

so, pagi Ahad tu berdesup mama & Adam dari rumah nekma balik Putrajaya... sampai rumah terus siap-siap nak pergi SOGO... papa cakap papa malas bawak kereta.. papa cakap kita naik tren ajer... so, park kereta kat Tasik Selatan... terus naik LRT turun kat Bandaraya... Adam pun behave ajer dalam LRT... dia duduk diam ajer... pandang orang sana.. pandang orang sini... papa cakap adam kata dalam hati apsal ek naik kereta ni ramai orang pulak... selalu naik dengan mama & adam ajer hehe... so, adam naik kereta = PASS, naik motor = PASS, naik tren = PASS.. pasni boleh lah naik aeroplane pulak ekkkk Adam... papa, let's jom ke Sarawak lak haha....

sampai-sampai kat SOGO tengok memang tengah SALE !!! sebelum start mengempiskan poket, kena isi perut dulu.... karang Adam meragam lapar kan lagi susah... lepas habis makan kat Mc'D, terus ajer memulakan sesi shoping... hasil borongan :

Mama - handbeg, kain baju kurung 2 (1 untuk ibu, 1 untuk mama), tudung & kasut (gara-gara kaki dah melecet, terus rembat sandal baru... SEMBONIA lagi hehe....

Papa - kemeja batik, seluar kerja (2 pasang lagi sebab kes susah dapat saiz paling kecik), belt BONIA lagi u ... sebab belt papa hadiah hantaran mama dah tinggal nyawa-nyawa ikan hehe...

Adam - baju pakai kat rumah sepasang.. jadilah adam, mama & papa dah banyak shoping baju adam kan... bagi chance mama & papa pulak shoping...

nanti tunggu next entry ada hadiah papa bagi sempena besday mama... i likeee hehe...


next month papa kata shoping kasut kerja papa pulak.. yihaaaaa,
a.L.y.C.I.a

... time nak pergi... Adam duduk diam ajer kat dalam LRT ...

... Adam posing depan pintu SOGO ...

... tadaaaaa, nak balik dah ... muka dah berpeluh-peluh ...

... happy muka Adam dapat pergi jalan-jalan ...

... masa nak sampai Putrajaya, geng photogh papa telefon kata ada shoot model ... apa lagi, mama & Adam tumpang seround... sempat lagi nak posing-posing hehe ...


5 yang komen:

Nana said...

wah beznye suping hehehe dah lama xg sogo

mama uzma said...

sukanya dpt shopping...
iena dah lama x jejak kaki kat sogo..en abg x suka..huhu

~~@lyci@~~ said...

nana:
ni pun mmg dah lama xgie sogo.. last pg masa nak raya taun lepas huhu..

mama_uzma:
nasib baik cik abang melayan hehe..

mama tisya said...

adikku ada ckp die nmpk kak alycia kt sogo...pastu tnye die naper tk tegur..die kata kak alycia bkn kenal adik..lps tu kita ckp lenkali ckp ni adik mamatisya...ehehheeh

~~@lyci@~~ said...

mama_tisya:
lah, ye ker.. nape xtegur.. alycia mmg xperasan sgt org.. kalo ckp adik mama_tisya mesti alycia tau punya hehe.. yg dgn mama_tisya ms blogger day tu yerk..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com