Nuffnang Gadget

April 9, 2010

Si Pekan...

baru-baru ni bawak Adam pergi kerja gunting rambut.... nipiskan rambut belakang sikit + kemaskan kat tepi telinga tu.... ingatkan dia menangis takut... rupa-rupanya boleh dia tergelak terkekek-kekek... agaknya dia geli kot mesin cukur tu kena kat kepala dia haha...

esok, masa hantar rumah Ibu a.k.a pengasuh Adam, Ibu cakap... apsal harini Adam nampak lain ekkkkk.... pastu aku cakaplah semalam Adam gunting rambut..... pastu ibu terus gelak.... ibu cakap patutlah dah lain muka Adam... dah macam rupa SI PEKAN dalam citer Batu Belah Batu Bertangkup tu .... terus aku gelak hahaha... nak tengok tak rupa Si Pekan tu... jeng jeng jeng....
;
;
;
;
;
;
;
;

ha.. ni lah rupa Si Pekan... request dari Acu Adam suruh upload gambar SI Pekan haha...


Jangan makan telur ikan tembakul dah lah Adam yer haha,
a.L.y.C.I.a

1 yang komen:

firahadifa said...

kekekeke... ha'ah la.. cam si pekan pesen rambut dier..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com