Nuffnang Gadget

May 18, 2010

Akhirnya....

setelah lama verangan-rangan.. bermimpi-mimpi.... teringat-ingat.... akhirnya apa yang diidamkan berada dalam genggaman.... jeng jeng jeng
;
;
;
;
;
;




eh, tu bukan kotak ajer tau.. siap ada isi bagai hehe.... ni semua gara-gara Sony ku buat hal.. kejap-kejap off .. kejap-kejap off... ada hikmah jugak Sony tu buat hal hihikkkk.... dan sekarang sony tu Adam yang punya... wah, adam kecik-kecik pun dah pakai hp sony hehe...


tu yang tetiba semalam semangat nak pergi ofis hehe,
a.L.y.C.I.a


6 yang komen:

Ieda Al-Habsyi said...

clap!! clap!! best2 :)

firahadifa said...

uwahhhh .. best nyer... kite entah bile nk buy... :(

[-suziey-] said...

wohooo best..seb bek en sony rosak:p

Nana said...

kring..kring...tipon baru wah bez2

mummy_ayu said...

emmm..bestnya..kita bila nak dapat aino nie..idaman ku...my sony ok lagi jer..

~~@lyci@~~ said...

tq to all ;)..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com