Nuffnang Gadget

May 31, 2010

Alycia 30 + 20 = 50 tahun...

tadi jalan-jalan kat blog X-Ofismate aku = Viruspadu ... tetiba macam syok pulak nak try tag yang Viruspadu dapat... walaupun aku tak kena tag, tapi Viruspadu dah tag sesiapa yang baca blog dia... so, maksudnya aku dah kena tag lah kan... tag dia adalah ANDA 20 TAHUN AKAN DATANG ... so, sekarang usia aku 30... bila tambah 20 = 50 tahun... nak tengok tak rupa aku masa usia 50 tahun.... jeng jeng jeng...

;
;
;
;
;
;
;


... ni gaya ayu sopan pakai tudung ...

... ni pulak gaya ranggi-ranggi skittt dengan spek mata besar wakaka ...

so, nanti kalau korang nampak nenek ni 20 tahun akan datang korang tegur-tegur lah yer wakakaka ... jangan lak korang buat-buat sombong dengan aku lak ... aku masih ALYCIA seperti yang korang kenal hihi ... so, kalau sesiapa nak try klik http://www.in20years.com/ ... nanti jangan lupa memasing upload wajah memasing usia 20 tahun akan datang.... pilih lah gambar yang dah bajet cun habis dah haha....

aku tetap aku diusia 20 tahun akan datang, bole??? hehe,
a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

mama tisya said...

vouge gtu yg pki spek...hehehe..tp lawak kn bila buat muka kita utk ms 20thn lg..hehehe

Nana said...

mmg nenek vogue tau ..kekek ttp cun lagi nenek ni wlpon 30 thn ank dtg hehehe

firahadifa said...

ahahaha.. vouge tak hinggat.... masih cun !

churalliya said...

jgn terpedaya sgt dgn pengaruh vp tu.. hehehe

~~@lyci@~~ said...

mama_tisya:
haha.. mmg xpernah terfikir.. tp i ttp vouge gitew haha..

nana:
nenek vouge tu mmg xtahan haha..

firahadifa:
haha..

churalliya:
haha.. mmg sentiasa terpengaruh dgn ajaran2 sesat dia..

b.O.n.d.a said...

wOwwiiii..
still malatOps gitu..
hik hik hik

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com