Nuffnang Gadget

May 27, 2010

Kekasih Gelapnya Dah Sihat huhu..

ingat lagi tak cerita pasal en Ajip accident, yang Kekasih Gelap (KG) nya cedera teruk dan dimasukkan ke wad... cuba tengok gambar ni...


Kini KG en ajip telah kembali sihat... bersinar-sinar... berkilat-kilat... macam kereta baru pulak nampak... Sabtu lepas baru ajer jemput KG en ajip kat Seremban...

... see, shining-shining kan ...

ayat pertama yang aku tanya "kasut Nose mama dalam kereta papa tu ada tak??? " haha... terus laki aku cakap bukan nak tanya pasal kereta.. sibuk tanya kasut dia huhu ... yelah, kereta tu dah hantar bengkel, dah siap-siap angkut barang kat kereta aku time tu... baru teringat kasut Nose tu tertinggal... sayang kat kasut tu huhu sebab aku suka pakai....



... my lovely NOSE uhukkkk ...


lepas ni en ajip eksen lah kat aku sebab dah ada KG dia.. asyik 'beramas-mesra' ajer dengan stereng KG nya ... kot tidak, angkut ajer lah si Kancil ni kemana-mana.. banyak berjasa betul Kancil ni... i lup u Kancil... mwahhhhhh...


... sportrim kilat tu wei ....


... sedang membelek-belek KG nya ...


... Adam pun nak test-drive jugaklah mama ...


i lup u my KANCIL,
a.L.y.C.I.a

2 yang komen:

Nana said...

wah mcm baru kilat2
pst lawa la kasot idong tu hahaha minat style kasut cam gitu

~~@lyci@~~ said...

nana:
yup, alycia mmg minat kasut tu.. selesa+sempoi..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com