Nuffnang Gadget

June 28, 2010

Huwaaaaaa... Tak Sabarnya Nak Pakai...

huwaaaaa.... tadi tengok kat Blog Geng Merayap aku = Tini (yang pandai jahit-menjahit tu)... aku memang ada tempah apron kat dia (sebagai motivasi aku rajin memasak di dapur) huhu ... dan tadi Tini cakap apron tu dah siap ... tapi sebab Tini ni dah cuti belajar, so tak dapatlah dia nak bagi kat aku... terpaksalah aku pergi kat rumah dia ambik apron huhu ... comei sangat ... tak sabar-sabar nak pose dengan apron baru... tak sabar-sabar nak masak huhu (ni ayat sampingan ke apa hehe)...

Tini, aku pinjam piccas kau ekkk nak tunjuk kat sini... mana tau ada pulak yang berkenan, bolehlah bagi aku komisen (jahit 1 lagi untuk SiJiwaNakal = en ajip ) hehe ... so, kengkawan yang nak order apron ke, felt t-shirt ke, bolehlah ke blog TiniHani ni ....



nota kaki : nanti bila dah dapat, aku posing dan tepek kat sini yerkk... tunggu !!...

orang sekarang sibuk tempah baju raya, aku sibuk tempah apron huhu,
a.L.y.C.I.a


6 yang komen:

♥MAMA♥ said...

hihiiii comeynyer apron ni,nk kena tempah gak nampaknyer ni ;-)

eh cepat cepattt join contest akak tu,dh nk tutup dh ni 1july due ;-)

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik apron tu...

http://lyndawawa.blogspot.com/

mekchu said...

nnti harap2 bleh dpt double happiness.. apron & bj timberland.. amin..

Nana said...

hahaha nota kaki tu paling tak tahan
kita xtempah pon bj raya...mcm xbez je raya thn ni amrul koje

~~@lyci@~~ said...

Mama:
jom tempah ramai2... ok, nnt alycia tgk.. tq 4 invite me ;)

LyndaWawa:
tq ;)

mekchu:
tu lah mekchu.. xsabar ni hehe..

Nana:
xpe, bole beli baju siap hehe..

Gurlinrainbow said...

cute la apron neh . ehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com