Nuffnang Gadget

June 9, 2010

kenapa kenapa kenapa??

kenapa aku dah lama tak update blog...
kenapa aku dah lama tak letak picca Adam..
kenapa aku dah lama tak interframe picca aku...
kenapa aku dah lama tak cerita pasal tempat aku jalan-jalan...
kenapa aku dah lama tak cerita pasal makanan...

korang nak tau kenapa??? sebab aku dah lama takde KAMERA huhu... sebab cik KAM kesayangan aku tu adik aku pinjam tak pulang-pulang.. buat macam harta sendiri huhu... blogger dan KAMERA kan tidak dapat dipisahkan... ibarat irama dan lagu cehhh, tetiba lak kau bermadah pujangga kat sini alycia .. tak sah jadi BLOGGER kalau dalam handbeg takde KAMERA... tak sah jadi BLOGGER kalau tak kena marah kat amoi shoping kompleks time ambik gambar ... BLOGGER kena hati kering maaaaaaaaa... walaupun aku dah ada BLACKBERRY tapi tak sama feel time ambik gambar dengan KAMERA.... aku nak jugak KAMERA...

p/s: kepada adikku, sila pulangkan kamera kakakmu ini yang dah tak duduk diam sebab tak update blog muahahaha....


apa da aku merepek petang-petang ni, saje nak cari publisiti murahan haha,
a.L.y.C.I.a

2 yang komen:

chugie said...

huhuhu.. p mintak balik kat adik tu! nanti x leh snap2 gambar tuk blog!

~~@lyci@~~ said...

betulah chugie.. terasa hilang something bila xde kamera huhu..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com