Nuffnang Gadget

June 3, 2010

Posto... Posto...

semalam aku ada training... so, memang tak ada kat ofis ... eh, ada kat ofis cuma takde kat meja... dalam bilik training... petang semalam habis training aku tengok kat meja ada bungkusan... rasa macam pelik jugak sebab rasanya takde pulak order barang... ada order barang, tp baru aje semalam order, takkan dah sampai kot....



lepas tu aku bukaklah bungkusan tu... oh, baru teringat hadiah Mama Ada Blog Giveaway dari MamaDamia a.k.a Haiza ... aku tau pun hadiah tu sebab aku ada baca entry Haiza yang dia nak pos hadiah untuk pemenang giveaway... nak tau apa hadiahnya.... tadaaaaaaaaaaaa...

... key chain dari Sarawak dan Langkawi.. dan juga lilin aromaterapi ...

sungguh comey okey hadiah tu... aku suka sangat... lagi-lagi lilin aromaterapi tu... comei ajer... terima kasih bebanyak kepada MamaDamia a.k.a Haiza... memang happykan bila dapat hadiah.... lepas ni nak join contest banya-banyak lagi... yihaaaaaa...

... terus ajer aku gantungkan key chain tu... aku memang buat koleksi key chain dan fridge magnet... so, sapa-sapa pasni pergi holi holiday bolehlah belikan aku key chain or FM * wink * hehe..

happy dapat hadiah, semangat jugak nak join contest,
a.L.y.C.I.a


8 yang komen:

churalliya said...

nak jugak.. hehe

lupa nak reply kat alycia.. seluar kotak tu ada yg size besar.. utk adam yg comel tu x de pulak..

tp kan, najmi nye ada 1 ye kecik skit.. set timberland kaler biru.. pakai 2-3 kali je sbb dah sendat..

kalo alycia nak, sue bleh pos kan.. najmi pun x pakai dah.. nnti sue bg tgk gmbr bj tu

[-suziey-] said...

hiks..kita pn dapat..tp xbuat n3 lg:D neway..congrates yek:)

Nana said...

heheh btol..bila dah menang sekali kan rasa semangat nk join contest /GA makin berkobar2

E.L.I.Z.A said...

wowieeeee...dpt adiahh...syioknyaa..dah lama x join contest heheh

MamaDamia a.k.a Haiza said...

semoga gembira dengan hadiah yang tak seberapa dari saya tu...thanks sudi memeriahkan giveaway saya tu :)

Nia said...

uiii,..comel sungguh hadiah Haiza nih..congrats dear!

~~@lyci@~~ said...

churalliya:
mekasih.. ok, nnt alycia drop komen kat inbox sue yer..

suziey:
congrats to u gak ;)

nana:
inspirasi ni hehe...

~~@lyci@~~ said...

eliza:
eli dah jd model hehe..

Haiza:
mekasih.. sgt suka hadiah ini..

nia:
tq dear ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com