Nuffnang Gadget

June 14, 2010

Tisya 3rd Besday Bash..


seperti yang telah digembar-gemburkan di entry sebelum ni, Sabtu lepas aku dan Adam menghadiri Tisya 3rd Besday Bash di ARL Powerball, Alamanda Putrajaya... disebabkan aku dah sah-sah duduk Putrajaya, so awal-awal lagi aku dah bagitau Mama_Tisya aku akan datang... aku & Adam pakai baju sedondon hijau lagi sebab tema Hijau Pink kan... mula-mula ingat nak pakai baju pink, tapi sebab Adam kan takde baju pink (boboy mana ada baju pink, gegirl adelah hehe)... so tukar plan pakai hijau... tu pun takdelah hijau sangat punnnn hehe...

aku pun bertolak lambat jugak dari rumah, dalam pukul 3.30 ptg kot... sebab mula-mula plan pergi dengan papa sekali, tapi papa last minit ada pulak Outing kat Broga Hill, so terpaksalah aku pergi dengan adam... yang lambat tu sebab nak pack baju sekali sebab lepas tu plan nak terus balik kampung aku kat Mantin... so, kami sama-sama turun dengan papa...

... tadaaaaa, masa nak bertolak sempat posing dengan Adam dulu ...

so, ni 1st time pergi event without papa... siap dah standy pinjam kamera ofis lagi (sebab kamera aku adik aku pinjam).. biasa pergi event mana-mana tak risau sangat takde kamera sebab dah ada kameraman rasmi, tetiba time tu lak kameraman tak ikut, uihhhh mengelabah acik carik kamera haha....

sampai-sampai tengok tengah prepare acara potong kek, nasib sempat... dan orang pertama yang aku jumpa = Adlin.... pastu masa nak pergi jumpa mak pengantin = Mama_Tisya, Mama_Zara pulak tegur... selamat ada orang yang kenal... sebab aku dengan Adam ajer, so kami duduk semeja dengan Adlin... nasib Adam behave ajer... cuma dah lama sikit tu dia mula meragam... apa-apa pun aku enjoy sangat kat majlis ni sebab dapat jumpa geng Gelombang Biru... mana-mana blogger yang aku tak tegur tu, aku mintak maaf lah ye.. kadang-kadang aku tak perasan... ni pun acik kelam-kelibut gak nak pergi ambik gambar, nak jaga adam lak... ishh, seksa gak takde kameraman ni hehe...

ok, jom layan piccas dulu... tunggu next entry with blogger pulak...

... Sangat comel okey Kyra ni (anak Adlin) ...


... Princess Tisya tengah ready nak potong kek ...


... happy besday to u.... wah semangat okey nyanyi ramai-ramai ...


... sungguh comel cuppies tu ... ni mesti hasil tangan Mama Tisya sendiri ... 1 untuk mama, 1 untuk Adam ...
... Adam yang good boy haritu ...


... acara gambar beramai-ramai... sebagai blogger WAJIB lah muka masuk dalam gambar kan hehe...

seksa makkkk nokk kameraman mak tak ikut hehe,
a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wahhh dah story yea...gambar anak je ke ada pic mama dia tkde huhuhu tu la anak lebih comel dr mama dia hihihi....adam pun cute..

mama tisya said...

hah nasibaik sempt time gmbr rmi2 tu kn...

Nana said...

satu je nk cakap....
i jeles!! huwaaaa

~ Sall said...

Sall pun jeles...hukhukhuk...

~~@lyci@~~ said...

adlin:
hehe.. pantas!!

Mama_Tisya:
yelah, nasib baik time tu sempat.. kalo tidak xglamer i hehe..

nana & Sall :
hehe, jgn jelesss..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com