Nuffnang Gadget

June 19, 2010

We Luv U Papa...

Esok, 20 Jun 2010 = Father's Day.... hari istimewa untuk bapa-bapa diseluruh dunia.. walaupun kita kurang amalkan sambutan tu di Malaysia, tapi apa salahnya sebagai tanda kita menghargai pengorbanan dan kasih-sayang seorang ayahkan...

dan sesungguhnya sambutan ini aku dedikasikan untuk insan-insan yang aku sayang especially Papa... we luv u so much papa.... walaupun aku tak dapat nak dedikasikan untuk ayah aku kerana ayah aku telah kembali ke ramatrullah pada tahun 2004, tapi sesungguhnya aku tahu arwah ayah aku telah banyak berkorban masa dan tenaga dengan tulang 4 keratnya untuk membesarkan kami 4 beradik... memberikan kami pelajaran sehingga kami semua mampu mempunyai karier sendiri... terima kasih AYAH.... pengorbanan ayah tiada nilainya.... aku sentiasa mendoakan semoga arwah ayahku ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman... Amin...

ni aku just copipes status aku semalam di FB sebagai tanda aku menghargai pengorbanan dan kasih sayang en ajip... PAPA kepada Adam Zikry...

"dia ada seorg anak & seorg isteri... bila balik kerja awal, bwk anak dia naik motor @ main kat tmn, bila mlm tolong tidokan anak, bila nak tgk WC anak kaco tutp tv terus tido, dia akan edit gambr time mlm2 bila anak dah tido, dia kata Azura Aziz & Adam Zikry adalah 'Cahaya Hidupku'.. dia adlh Ajip Thecrew .. tq papa.. U ARE CHAMPION!!"

... walau pun Adam tak pandai lagi nak cakap Happy Father's Day, tapi mama tau Adam sayang papa dia... sebab setiap kali balik rumah petang2, perkataan pertama yg Adam sebut = PAPA..


... Dan isteri en Ajip ni tetap sayang Papa Adam dulu, kini dan selamanya... papa, nak manja-manja... ceh ceh ceh, tetiba hikhik...


nota kaki :
mama sentiasa doakan papa berjaya dengan cita-cita papa = Photogh Wannabe... pstttt.... ada sesiapa nak buat photoshoot x?? roger2 lah aku hehe.. promote laki sendiri...

apa nak plan untuk celebrate Father's Day ni ha,
a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Anonymous said...

hhuuuh
terharunya..
cm nk nages..
air mata bergelinangan kt kelopak mata ni..
huhuhuhu


mekasih mama..
syg ma n dadam juga...


~aku yg tba2 dlm aty ada taman~

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

ayat bunga2 la mama adam ni...heheehe untung papa adam..

mekchu said...

nak photoshooooot.. (smbil angkat tangan dan kaki...)
baiknye en.ajip tlg tido kn anak.. cam tu la bagus.. kalo anak kaco tgk wc, terus tutup tv & tido..
bro.john kalo cam tu, sejuk je perut nak pegnen lagi.. hahaha..

~~@lyci@~~ said...

papa:
haha.. mama pun dlm aty ada tmn gak ;)

adlin:
hehe...

mekchu:
betul siyess mekchu nak photoshoot ni.. bole jer deal hehe.. mmg adam akan tido lebih cepat bila papa dia yg tidokan hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com