Nuffnang Gadget

June 14, 2010

Weekend Yang Penat.. tapi Besttt...

salam & murning semua .... amcam weekend korang??? mesti ada cerita-cerita bestkan... aku pun sama jugak... weekend yang memenatkan, tapi best + seronok.... apa yang bestnya :
  • Sabtu - menghadiri "Tisya 3rd Besday Party" undangan dari Mama_Tisya ... seronok dapat jumpa geng Gelombang Biru .... (will update soon... tunggu....)
              ... letak dulu picca ramai-ramai ni ... kasi bakar line hehe ...
            • Ahad - kenduri di Kuala Klawang, Negeri 9

            Disamping tu ada juga beberapa entry yang masih lagi tertunggak, yang tak sempat-sempat lagi nak buat, antaranya :
            • Perkahwinan Sister-in-law
            • perkahwinan rakan photogh en Ajip - Ash Anis & Anis Ash
            • Bawak Adam jalan-jalan naik cruise
            • Beberapa program kat ofis
            Dan ucapan Selamat pengantin baru jugak untuk ex-ofismate = Malek yang selamat mendirikan rumahtangga dengan pasangannya = Yati pada 12 Jun 2010... semoga berbahagia ke akhir hayat... tak dapat nak pergi sebab clash dengan majlis kahwin kat sini ... apa-apa pun tunggu entry dan gambar yang meletop-letop dari Mamirazzi = Puteri Mona hikhik....
            Dan yang pastinya tak sabar nak tunggu 17 hb ni dengan geng-geng merayapku = Mona, Ct, Tini & Ieta ... we are plan 'Mummies Out Day'... tak sabar rasanya mummy2 nak berjimba-jimba hikhik... hopefully apa yang dirancang menjadi kenyataan kan.... amin..

            sekian saja entry pendek untuk pagi ni, biasalah hari Isnin = Monday Blues kan,
            a.L.y.C.I.a

            4 yang komen:

            Adlin a.k.a Kyra MomS said...

            MMG MEMBAKAR NI HEHEHE...NK UPLOAD CABLE CAMERA NTAH KEMANA HUHUHU...WAHH BANYAK PROGRAM NAMPAK..BEST LA ADAM DAPAT JALAN2..

            Jemari Seni said...

            Meriahnyer!!! sakan berjalan..hehehhe

            mama tisya said...

            wah byk sungguh aktiviti ye...anyway tq sudi dtg majlis busday tisya & tq gk bg adiah...gmbr rmi2 kasi bakar line ye...ehehhehe

            Anonymous said...

            tahniah Mama..
            kerana pandai membawa diri tatkala Demam World Cup..
            Hheheheheh...


            ~Aku Yg Terlepas Game Argentina~

            Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
            Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
            Design by Azhafizah.Com