Nuffnang Gadget

July 20, 2010

Aku Sudah BOLAT huhu..


... ni picca 2 minggu lepas ...


... ni picca minggu lepas ...


lokasi kejadian adalah sama iaitu di Pesta Flora...
perasan tak perubahan aku... pipi dah nampak bolat huhu...
dengan pakai jeans kat peha pun dah ketat huhu..
tak suke tak suke .... nampaknya perlu usaha untuk kecikkan balik muka ni..
ki ni hanya teknik imbasan kamera semata-mata haha....
nak jugak tu salahkan kamera ....
tapi aku memang jenis sekejap naik.. sekejap turun..
dulu aku makan jamu mak dara ... kira berat badan memang maintain...
tapi sekarang ni dah stop sebab alergik naik ruam kat badan.. maybe panas kot...
tu yang badan pun naik.. korang makan suplement apa?? bagilah tau huhu ...


6 yang komen:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

nak kecikkan bahagian peha ngan punggung jugak..huaaa...

ezan said...

bulat pun maintain cun xpe... :P

LyNn HaMzAh said...

tak la bulat sangat pun...masih lagi cun....

~~@lyci@~~ said...

IbuDamia :
huhu, samalah dgn kita..

ezan:
muka dah mcm telor dah ni ezan hehe..

lynn:
yeke??

mekchu said...

mana gemok.. mana?? mana?? kalo nak buang lemak tu, ingatlah pada org yg memerlukan.. cari lah mekchu :)

~~@lyci@~~ said...

haha.. nnt alycia kasi lemak alycia skit kat mekchu..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com