Nuffnang Gadget

July 9, 2010

Dedikasi To Chot Touch ...

actually entry ni aku nak dedikasikan kepada rakan photogh yang aku kenal menerusi blog iaitu Chot Touch... nama besar dalam bidang fotografi.... antara 10 photogh terhebat di Malaysia... nama yang dah seangkatan dengan Saiful Nang... dan kerana dia jugaklah en ajip turut berkecimpung dalam dunia fotografi...aku memang sentiasa mengikuti perjalanan karier Chot sejak dari berblogging lagi....

dan pada Sabtu lepas telah berlangsung pelancaran Buku Haluan Kiri Fotografi Malaysia bertempat di Auditorium Wisma Banley, Kuala Lumpur... en ajip of course lah datang sebagai krew kuat Chot.. aku hanya menghadirkan diri pada sebelah petang sebagai tanda sokongan aku kepaada Chot dan atas dasar persahabatan...

memetik kata Chot dalam akbar Pancaindera (Mingguan Malaysia) pada 4 Julai 2010 :

"Saya masih ingat sewaktu mula berjina-jinak dengan dunia fotografi sekitar tahun 2007, tiada sebuah buku pun yang boleh dijadikan rujukan untuk konsep yang dibawa oleh saya mahupun Kuku Besi. Semuanya dilakukan atas daya usaha sendiri, belajar sendiri dan kerap bereksperimen dengan kamera yang sering menjadi pengiring setia"

all da best to u Chot.. alwaiz support u as my frens...

nota kaki: aku masih belum memiliki Buku Fotografi ni.. kalau dah ada nanti aku publish kat sini...

jom layan piccas...

... inilah dia Chot Touch ...

... posing bersama banner-banner Chot ...

... posing di galeri gambar pulak...

... With model Zarra Lenka, model yang pernah berkerja dengan Chot ...

... Adam dah dapat kawan kat sana.. dengan Kakak Indah ...


aku bukan photogh, tapi aku mengkagumi hasil karya photogh sekalian kerana laki aku pun photogh wannabe,
a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wow...you look different in this style....looks stylish!!!

~~@lyci@~~ said...

ibudamia:
hehe.. sesekali tukar style..

suhaisweet said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

~~@lyci@~~ said...

suhaisweet:
tq ;)

snowy said...

bestnya dapat bergambar dgn model...

CatlinaFly said...

wah...hubby alycia kawan dgn chot eh?memang kagum dgn dia, KB & saiful nang...kagum dari jauh je..kita ni picisan je hehhehe :)

~~@lyci@~~ said...

chot = sifu en ajip hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com