Nuffnang Gadget

July 8, 2010

Floria 2010 : Putrajaya Flower & Garden Festival 2010...

Details are as below :

Putrajaya Flower & Garden Festival 2010

Date: 10th - 18th July 2010

Venue: Waterfront, Precinct 2,Putrajaya

Theme: Tropical Splendour

Opening Hours:
9am – 10pm (Monday-Thursday)
9am – 12midnight (Friday-Sunday)

jom kawan-kawan datang ramai-ramai... boleh tengok macam-macam bunga ... last year aku pergi jugak... tapi time tu Adam kecik lagi... so, posing-posing ajerlah.. tak dapek acik nak tengok bunge satu-satu huhu ... lagi pun tahun lepas time Floria ni tengah hangat dengan H1N1.. so, aku ambik langkah awal tak nak terjebak... kalau nak tau lebih lanjut pasal event ni klik kat SINI...

... ni picca masa pergi Floria tahun lepas dengan Adam ...

tapi tahun ni alycia mesti nak pergi punya... mau tengok orkid... alycia kan peminat orkid tegar .. jomlah melawat blog Orkid Alycia kat SINI yer...


ingat orkid, ingat aku,
a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

nieda said...

menariknya..kena pergi ni..thanx for sharing info

~~@lyci@~~ said...

okay.. pg tawww..

tqa.awesome.lagendary said...

yeah.
dah plan ngn kwn2 nk pegi cni next week.
tq for the info.

xtau sgt pon psl ni :p
JempotDatangKeBlogTqa

en_me said...

sonoknyer tengok mungerr.. ehehe

~~@lyci@~~ said...

tqa:
jom dtg ramai2..

en_me:
sy suke munger hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com