Nuffnang Gadget

July 28, 2010

Jualan Puspanita ...

setiap bulan kalau di MOA mesti ada jualan PUSPANITA .. alah jualan yang orang open table, pastu jual macam-macam tu... so, memang setiap bulan dah siap dah jadual bila ada jualan Puspanita ni... selalunya lepas gajilah... pandai ajer dia orang ni kan... tau-tau ajer bila orang gomen dapat gaji... dan bulan ni, harini dengan esok ada jualan.... memang buat 2 hari... kalau rasa-rasa harini tak cukup duit nak beli, esok bole keluar duit beli lagi hehe....

so, jom tengok apa yang aku borong...

... jambu 88 dan air jambu special ... ni menu wajib mesti beli setiap kali jualan ...


... karipap black paper ... saje aje tadi aku rasa, sedap lah pulak ... terus beli 4 biji 2 hinggit ...

... roti butter kaya .. ni menu wajib jugak mesti beli ... roti ni kalau en ajip dapat, kompem malam ni makan roti .. tak payah makan nasik ...


... kasut Adidas untuk Adam ... tetiba lak ada jual... alah, tak ori pun takpe la... janji Adam bole pakai jalan-jalan ... tapi bukan kasut raya ekkk.. kasut raya papa dah janji nak beli untuk Adam hehe ...


... pijama untuk Adam ... ni saiz 1 ... memang muat-muat ajer kat Adam ... comei Adam memalam tido pakai pijama hehe ...


aku yang kalau pergi memana tak beli apa-apa, rasa bersalah sangat haha,
a.L.y.C.I.a

13 yang komen:

Farra Dhelina said...

wah kripap blck ppr?? mcm sdp je! sbb mmg suka blck ppr hihihi

inti ape kat blck ppr tu?dgng ke?

vavava..rasa mcm nk menggentel krpap je hjng mgu ni ;p

mummy_ayu said...

sama je kat opis ayu..bila gaji jer buat jualan..layan gak..

tia said...

aiyokk! byknye shoppingg!

tapi karipap blackpaper tuh bunyi cam sedappp! tak pernah rase ponn!

~~@lyci@~~ said...

farra:
yup, inti daging.. cedap gak.. esok ingt nak beli yg frozen bole goreng..

mummy_ayu:
haah.. semua opis gomen camtukan..

tia:
yup, mmg cedapp..

Anonymous said...

yeyeyey...ada roti bun kaya..
mmg sodappppp...!!!



~aku yg suka mkn roti+butter+kaya~

~~@lyci@~~ said...

papa :
yolah.. mama tau peveret papa ;)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sedap tu karipap black paper...dah pernah try...

hazman aka species1980 said...

Karipap black pepper... menarik tue... 1st time dengar...

kisahsensasi said...

skang nie... memang dah ramai giler orang jual air jambu kan....

~~@lyci@~~ said...

IbuDamia:
sedap kan.. arini nak beli lg la ;)

hazman:
mmg best.. cubalah..

kisahsensasi:
aha.. mana2 org jual jambu batu.. jambu 88 ni komersil ekk..

mekchu said...

kat sana jualan puspanita meriah.. hampir tetiap bln mekchu akan beli selai baju.. blk je sini, errmm... ntah apa-apa.. :(

Cyda Acme said...

wahhh ... cantiklah kasut adidas tuh ...

~~@lyci@~~ said...

mekchu:
kat sini jualan puspanita mmg giler2.. habih duit den haha..

dot:
murah tp cantikan hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com