Nuffnang Gadget

July 6, 2010

Shoping Naik Kapal..

petang Jumaat hari tu dapat mesej dari en ajip :

"Puan Azura...Henpon Saya dah Rosak...Xleh nk Msg n Kol...Huhuhu...Kesian x Saya....?"

terus ajer cakap yelah-yelah... jomlah, petang kang balik kerja terus pergi carik telefon... haritu laki aku cuti, sebab tolong jaga Adam... ibu Adam demam ... aku pulak ada meeting.. so, papa jadi Mr. Mama... aku siap cakap lagi "ibu tu sebulan jaga Adam mama bayar RM 250.. papa lak baru jaga Adam sehari dah dapat hanset hehe..."

tapi takpelah.. siap cakap berapa limit lagi tu.. aku belanja merangkap hadiah besday in advance haha.. kejam tak aku haha.... so, petang tu dah decide pergi Mines carik hanset... memang kitaorang pergi Mines suka naik kapal... berhenti kat stesen komuter Serdang... pastu tunggu kapal kat situ... setengah jam sekali... malas nak bawak kereta kat Mines tu nak carik parking bagai... sambil-sambil bawak Adam jenjalan + mengimbau kenangan mama-papa bercinta dolu-dolu haha...

... see, Adam kalau naik kapal ni mesti duduk depan sekali ...


... dengan baju kurung ... rushing terus pergi lepas ofis sebab dah ada orang tu semangat nak dapat hanset baru ;P ...


... sambil-sambil tunggu papa pilih hanset, bawak Adam jenjalan... sekali dia sibuk nak belon bebanyak ni huhu ...


... yey, papa dah ada hanset baru ...


... budak yang happy sebab dapat makan kat McD ...



hanset aku ni bila pulak nak masuk air ni, nak jugak merasa hanset baru hehe,
a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

LyNn HaMzAh said...

x pernah pun naik kapal tu...teringin juga nak bawa qistina naik...bila la lynn dpt peluang tu yer...

mizz-siti said...

Puan Azura, henset saya pun rosak jugak..semua xleh..kesian tak kat saya..?
*****nak henset baru gak puan azura...heheheh...

mizz-siti said...
This comment has been removed by the author.
~~@lyci@~~ said...

lynn:
try la bawak qistina skali ;)

ct:
yg tu den xpek nak nolong haha,,

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com