Nuffnang Gadget

July 8, 2010

Timakasih Abang Najmi ...

wahh, Adam dapat set Timberland dari Anty Mekchu ... tima kasih anty.. tima kasih abang Najmi....


malam tadi dengan semangatnya mama try pakaikan kat Adam... muat-muat Adam pun.... walaupun bateri kamera dah kelip-kelip, tapi mama gagahkan jugak snap picca Adam seberapa pantas yang boleh... tau ajerlah budak ni bila suruh berposing, kejap nak duduk, kejap nak diri huhu... hasil piccas ni pun macam blur-blur sikit sebab mama nak cepat-cepat snap picca Adam sebelum Adam baring pulak hehe...


nanti bila Adam pergi jalan-jalan, posing-posing dengan baju ni, mama tepekkan kat sini yer untuk Abang Najmi dan Anty Mekchu... timakasih bebanyak ;)


bulan depan dah nak start shoping baju raya untuk Adam,
a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Ieda Al-Habsyi said...

wah! beshhnyer timberland pulak tu :)

~~@lyci@~~ said...

hihi..

mekchu said...

u r most wellcome adam.... ngam2 je kan.. mebbe sluar tu besar kot sbb najmi pun kena letak pin.. hahaha.. omak eh kedekut nk belikan belt.. nnti jgn lupa letak gmbr tau

~~@lyci@~~ said...

haah, seluar besar skit... xpe, pakai pun sonang haha..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com