Nuffnang Gadget

September 19, 2010

Cerita Raya Yang Tak Seberapa...

orang lain dah duk tayang piccas raya.. aku ajer yang tak sempat nak snap picca raya tahun ni... bz sangat melayan tetamu... dengan bz lagi adam buat perangai nak dukung time orang datang rumah.. alahai adam... tak glamer mama raya tahun ni tau... tak dapat nak posing-posing huhu.. ni pun nasib baik ada adik aku snap picca sikit-sikit... adalah muka sikit....

tahun ni raya kami sambut serba sederhana... tahun ketiga raya bersama en ajip... dan sudah 3 tahun kami beraya ikut sistem giliran.. tahun ni turn raya pertama di kampung aku di Mantin, Negeri Sembilan...

Raya 1 - Mantin, N9
Raya 2 - Kuala Pilah (kampun en ajip)
Raya 3 - Felda Bukit Rokan, Gemencheh (kampung nenek belah mak aku)
Raya 4 hingga 6 - di Mantin (habiskan cuti)
Raya 7 - dah balik Putrajaya

raya ni rasa cuti lama sangat pulak... sampai tak tahu nak buat apa ... kitaorang dah balik dah Putrajaya raya ke 7 (hari Malaysia).. padahal cuti lama lagi.. saje nak berehat di rumah sendiri pulak.... home sweet home hehe...

jom lah layan piccas raya yang tak seberapa ni... janji ado hehe ...

a.L.y.C.I.a

... acara wajib di pagi raya.. bersalam-salaman ... tahun ni pagi raya semua family complete.. dapat beraya bersama.. cuma masih teringat arwah ayah yang dah pergi 6 tahun dulu ...

... en ajip nak bagi duit raya kat mak mertua ...

... bersama Nekma ... aik, apsal pulak Adam nangis ni ...

... adik aku sefamily ...

... mama with Adam ...

... alycia with adik no 2 ...

... Acu with Bismi (anak buah) ...

... Adam happy with kawan-kawan yang datang beraya ...

7 yang komen:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

selamat hari raya...wah very the purple hehehe...

ANA said...

salam alycia, salam aidilfitri..

biru purple erk..cantik..!!

mekchu said...

adam, apsal wat perangai time2 mummy nak glamer bergambar nih..

raya thn ni dpt 2x w/end.. sbb tu terasa lama.. ehh, tp mmg lama kan.. puasss beraya.. tak rushing

Farra Dhelina said...

weee..pepell...sama dgn kita jgk :)

mummy_ayu said...

pepel...ayu tahun lepas pepel..emm..dah mula pikir tahun depan nak warna apa plak..he he he..

~~@lyci@~~ said...

adlin:
pepel taun ni.. tp sesey.. xpat pose raya hukhuk..

ana:
tq ana ;)

mekcchu;
tulah pasal.. tu yg dok mengira hari brape hari lg cuti tu hehe..

farra:
taun ni taun pepel ekk.. ramai jgk yg nmpak pepel..

mummy_ayu:
tulah.. usha2 gmbar kwn2 tgk color apa yg cun.. taun depan boleh buat hehe..

mizz-siti said...

sedondonnye...cantik cantik..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com