Nuffnang Gadget

September 30, 2010

Menghabiskan Masa Bersama Adam...

semalam alycia ambik Emergency Leave (EL) sebab Ibu Adam tak dapat nak jaga Adam.. ada hal kecemasan... hari sebelum tu papa dah ambik cuti dah jaga Adam... so, semalam turn mama pulak... semalam bawak Adam pergi jalan-jalan ke Alamanda... sajer jalan-jalan nak spent time with Adam....


nasib baik kat Alamanda bole sewa stroller... stroller Adam tinggal kat dalam kereta papa... kalau tak patah pinggang mama nak dukung Adam.. Adam ni selalu kalau pergi jalan-jalan tak nak jalan sendiri.. asyik nak dukung ajer...

... Adam with stroller pinjam @ Alamanda ...

memula aktivit pertama mestilah isik perut dulu... kami makan kat Burger King... Adam kalau kat Burger King suka sangat lah dengan Onion Ring tu...

... posing with mama ... ni mama yang terlebey sudah ...

pastu bawak Adam jenjalan kat Parkson... carik mainan Adam... dia sibuk kata car car... pastu beli lah sehelai dua baju basahan Adam.... lepas shoping-shoping bawak Adam main kat playground pulak... pastu Adam paw mama nak main kereta yang masuk syiling tu...

... Adam @ playground.. paling suka main gelungsur ...

... main kereta mainan pulak ...

sesungguhnya saat yang terindah adalah bersama anak... melihat dia membesar... melihat dia mempelajari sesuatu perkara baru... mama sayang Adam sangat-sangat... luv u babehhh...

a.L.y.C.I.a


7 yang komen:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

betul tu..melihat anak membesar depan mata mmg indah...

♥siEha♥ said...

betul tu..saat terindah dan teristimewa bersama anak..
amie klau p shopping mmg wajib main keta syiling tu..abah die la yg rajin layan..

mr.zoul - mrs.zoul + baby zara said...

Melihat pembesaran anak2 dari kecil hingga besar adalah pengalaman yang amat bermakna...

p/s:skunk ni pengalaman yang aku lalui anak suka merenggek nak kat opah dier...ahakkkzz

~~@lyci@~~ said...

adlin :
betul2.. bertuahkan jd seorg ibu..

sieha:
kalau nk pg shoping, kn bwk syiling byk2 hehe..

mr. zoul - mrs. zoul :
haha.. ni kes manja dgn opah ni..

rozana said...

hye alycia..
1st time dtg cni..
slalu tgk name awk kt blog mek chu,
best kn bile jln2 cenggini
ngan anak..
dh lama x pg alamanda

Farra Dhelina said...

klu berdua best gak spent time kan..fra bertiga..alamat..gamt la jadi nya hikss...dulu time mirza blm ada adik, ade jgkla bdua..skng ni nk bertiga..tak menang tgn la jwbnya

~~@lyci@~~ said...

farra:
tulahkan.. bila berdua ni.. smua nya utk Adam.. bila adam dah ada adik nnt xtau lg camne hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com