Nuffnang Gadget

September 2, 2010

Gulai Puyuh Dah jadi Rendang Puyuh ...

ni kejadian Rabu lepas ...

kopipes dari fesbuk en ajip ...


dan ini dari status kat fesbuk alycia semalam ...


siyessss... laki den yang masak gulai lomak cili api puyuh salai tu ... memang licin sampai ke sahur... sodap... terbaik dari pilah haha ....

... ni masih dalam kuali ... baru taruk cili .... en ajip ni menggulai ikut stail omak dio ... gulai dlm kuali ... alycia tak pandai sebab tak tau nak bajet kuah hehe ...


... tadaaaaa.. dah siap .... disebabkan lambat masuk kentang dan kentang lambat empuk, akibatnya kering lah kuah.. dari gulai terus jadi rendang haha ...

tak kisah la papa kuah kering ke apa .. janji sodappppp haha ...


a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

chugie said...

walaupun jd rendang, tp rs cam best dan terharunye bila suami yang masak!

tahniah tu encik ajip!:D

~~@lyci@~~ said...

chugie:
bestt.. licin hehe..

Farra Dhelina said...

adeii terliur sudaaaaa

~~@lyci@~~ said...

farra :
haha...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com