Nuffnang Gadget

October 8, 2010

comei lotte contest by jaijina...

alycia telah di tag oleh Sieha utk join Comei Lotte Contest By Jaijina... so, orang dah tag kenalah join kan... lagipun rasa dah lama pulak tak join contest banyak-banyak... kalau sesiapa nak join contest ni, klik kat SINI yer... tarikh akhir = 24 Oktober 2010 ...

ni nak tepek picca anak kesayangan mama yang mama rasa comey lotte lah sangat hehe ...
;
;
;
;
;
;

Nama : Adam Zikry bin Mohd. Razif
Umur : 1 tahun 7 bulan
Nama Mama : Azura Aziz

kenapa rasa Adam dalam gambar tu comei lotte...

sebab dalam picca ni Adam buat pulak aksi gelak-gelak gatai dia tu... mama tengok pun rasa comei ... geram sangat... macam nak gigit pipi dia haha ... (macam ni bole memang tak puan penganjur haha)...

boleh tag 3 orang yang lain... alamak, kalo tak tag boleh tak puan penganjur... (tak sukalah nak paksa-paksa orang buat kalau tak nak )... tapi alycia tag jugaklah... terpulanglah nak buat ke tak kan... tiada paksaan...
1. Cyda
2. Mekchu
3. Adlin

okay... siap... gud luck to me ;)

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

memang comeyy...good luck to adam too....

p/s: macam dah kat oversea ni..

~~@lyci@~~ said...

Ibu Damia :
tq ;) hehe.. berangan kat oversea..

Farra Dhelina said...

gdluck si comey lotte!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Encemnyer Zikry...
senyuman manehhh ghitew!!!
gud luck dear!!!!

~~@lyci@~~ said...

tq anty farra & ummi ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com