Nuffnang Gadget

October 5, 2010

Lagi Cerita Raya Yang Tak Habis-habis...

wah, alycia dah penin pale lak sekarang ni nak buat entry... semua pasal raya yang tak habis-habis... tengok gambar yang disnap, banyak sangat pulak piccas raya yang berderet-deret.. so, kena tetapkan sasaran sekarang... buat entry ikut turutan kejadian yang mana dulu.. takut ada pulak yang tertinggal.. kang kecik ati kawan-kawan gambar tak masuk dalam blog padahal gambar tuan blog yang lebey hehe ...

okay, ni aktiviti Isnin malam minggu lepas... plan nak datang raya rumah Geng Merayaps = Mona.. pastu dah alang-alang alycia sefamily datang, Mona ajak semua sekali geng merayap.. senang citor.. sekali harung nak masak.... menu yang dihidangkan adalah Mee Bandung (siyess, sedap Mon.. aku rasa nak tambah, tapi malu hihi)...

yang dapat berkumpul datang malam tu alycia, Siti dan Lala... Tini dan Ieta tak dapat hadir...

... sebelum bertolak, siap posingkan Adam & papa ... yelah, time raya haritukan tak sempat nak posing-posing.. time ni lah nak posing... cuma mama ajer takmo posing sebab mama ngada2 nak pakai baju Krismas hehe ...

... yezza.. gambar posing ramai-ramai with anak-anak... aik, apasal Adam takde dalam ini gambar...

... dia sibuk dok main mainan anak Mona ... sampai tak layan mama nak berposing...

... inilah picca kami sefamily.. takpelah, mama tak pakai baju raya, tapi tudung sedondon pun jadilah kan...

a.L.y.C.I.a


3 yang komen:

mr.zoul - mrs.zoul + baby zara said...

wah beraya sakan yea...hehehe

♥siEha♥ said...

raye sebulan aly..hehe

~~@lyci@~~ said...

mrs zoul :
tulah pasal.. raya sokmo hehe..

sieha:
betul2..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com