Nuffnang Gadget

October 7, 2010

Selamat Bertunang Illy Lyana & Fadhil ...

Ahad lepas (3.10.2010) kami sefamily menghadiri Majlis Pertunangan sahabat photogh kami iaitu Illy Lyana dan Fadhil di Bukit Mahkota... kebetulan dua-dua ni adalah photogh dan mereka berkenalan bila sama-sama pergi outing... seterusnya mengikat tali pertunangan dan harap-harapnya kejinjang pelamin kan... tahniah dari alycia dan en ajip...

bila dah photogh bertunang, ramailah jugak photog & model yang datang... yang datang ni pun semua kenal.. dah macam adik-beradik pun ada.. kemana-mana jumpa muka orang yang sama... meriah giteww... tema majlis adalah pink.. so sweet color pink ni... tapi yang bestnya alycia nak cerita, time dia orang bertunang ni, bukan yang pompuan ajer di sarungkan cincin... yang lelaki pun sarung cincin jugak... kiranya ayah pompuan lah yang sarungkan... nak sarung sama-sama belum batal air semayang lagikan hehe... kenalah tunggu time nikah sok.. macam-macam kan boleh buat zaman sekarang.. kita dulu-dulu mana ada...

okay, selamat bertunang Illy & Fadhil...

jomlah layan piccas kat bawah ni...

a.L.y.C.I.a
... ni cincin dari pihak lelaki .. lelaki tema pepel ...

... sampai-sampai harus posing ramai-ramai dulu dalam bilik orang tunang ...

... alycia with adam...

... pelamin yang simpel tapi sweet.. bestkan, tunang pun ada pelamin... alycia dulu takde pun...

... ni sesi nak potong kek jamu kawan-kawan makan ... sedap wei kek tu... Secret Recipe tu ...

... posing ramai-ramai ... kebetulan alycia ngan en ajip pakai merah sama-sama.. tak janji pun sebab alycia dari kampung.. balik rumah tengok en ajip dah pakai baju merah... serasi bersama giteww haha ...

... posing with Illy dan adik-adik model hehe ...

... posing with geng-geng gegurls pulak ... picca kredit to Photogh Ash Anis ...

... The Bodyguard haha .. gila lawak picca ni ... betul-betul kat belakang tu macam bodyguard ... eh, adam mana.. xkacau ke mama & papa posing... picca kredit to photogh Along X ...

... Adam sedang lena diulit intan... al kefenatan ...


4 yang komen:

soclose2213 said...

aaah la alycia zaman kita dulu dok dlm bilik aje, skrng siap ada pelamin bagai la..superb la zaman skrng ni.. esok2 zaman anak2 kita acane la erk..

Puteri Mona said...

eh zur aku tunang dulu pun medy dapat cincin dr ayah aku :). taleh sarong sendirik harammm hahaha

~~@lyci@~~ said...

soclose:
betul2.. alycia dulu tunang sarung cincin kat luar.. tp xdelah pelamin bagai..

mona:
uihh, glam ko.. tunang tukar2 cincin lg.. kelasssssssssss...

Farra Dhelina said...

sama la sis, sy dulu pon mn ada pelamin2 ni..skng ni, cukur jmbul pon ade pelamin taw...hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com