Nuffnang Gadget

October 7, 2010

Tahniah Blogger Ezan..

tadi alycia dapat SMS dari blogger Ezan yang alycia kenali di alam blogger... dan dah pun face to face dengan Ezan masa 1st besday bash anak Ezan = Mysarah dulu... Ezan telah pun selamat melahirkan cahaya mata ke-2, baby gurl pada pukul 11.17 pagi tadi @ Glenegles Intan Medical Center ... wah, sarah dah jadi kakak lah yer...

... ini lah dia blogger Ezan ...

... ini adalah Mysarah anak Ezan.. sekarang sarah dah jadi kakak... jaga adik elok-elok yer sayang..

tahniah kepada Ezan dan family...
dengar orang dah ada baby, rasa nak ada baby jugak hehe...

a.L.y.C.I.a


4 yang komen:

LyNn HaMzAh said...

tahniah untuk ezan...

mekchu said...

jom alycia...

~~@lyci@~~ said...

lyn :
hope fully 1 day dpt jumpa lyn pulak..

mekchu :
jom2... aish, adam dah nak adik ker ha hehe..

Farra Dhelina said...

sam ala kt sis, dgr org da mgandung pon, rasa nk mengandung gak..naluri serog ibu ni, mmg meluap luap kan!!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com