Nuffnang Gadget

November 22, 2010

Dapat Saguhati...

seperti yang telah diumumkan oleh Catlina dalam Contest Beatiful Mom To Be, alycia tersenarai dalam Top 9 ... dam keputusannya telah diumumkan ... alycia memenangi hadiah Saguhati... hadiahnya adalah voucer bernilai RM 20 dari KedaiGambarKami ... alhamdulilah... tq Catlina ... dan tahniah kepada semua pemenang ... nak tengok keputusan penuh Klik kat SINI yer ....

nilah picca pemenangnya ...


dan inilah picca alycia yang memenangi hadiah Saguhati....


eh, sesiapa yang nak hadiah dari alycia klik kat SINI ... sekarang blog Hit = 20063 ... sikit lagi nak sampai 20102 ni.. cepat-cepat... kita tunggu siapa yang bertuah yer...

a.L.y.C.I.a

9 yang komen:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah tahniah ek menang gambo memnag shantek tu, wah ely menang la tu penaja contest kita tu...

Jemari Seni said...

Wah! tahniah..ari dpt duit nuff ni saguhati plak..chaiyok!

Sidratul Muntaha said...

tahniah..
menang lagi!

firahadifa said...

yeay menang~~~

~~@lyci@~~ said...

mama :
tq mama.. oh penaja contest mama ekk.. murah rezeki diaorg kan..

JS:
alhamdulilah.. duit nuff dah cash out tp cek xpat lg..

sidratul & fidah :
tq ;)

mekchu said...

ingat kan gmbr yg pegang payung tu menang.. neway, congrate kat korang..

20102 tak dpt capture.. 20109 pulak.. terlepasssss....

~~@lyci@~~ said...

mekchu:
tulah, ingt picca payung tu.. dah ada pemenang lah mekchu.. xpe, laen kali alycia bg hadiah lagi yer hehe..

ann @ hatiberbunga said...

cantiknya gambar.. i like!

~~@lyci@~~ said...

ann :
tq yer ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com