Nuffnang Gadget

November 29, 2010

Dia Pun Nak Pakai Jugak...

inilah akibatnya kalau pagi-pagi mengadap mama yang bersiap nak pergi kerja ... papa dia tak sempat mengadap sebab papa kuar kerja pagi... Time mama nak pakai tudung, dia pun nak pakai jugak ...


tengoklah ghupenya pulak bila Adam bertudung hihi ...
;
;
;
;
;
;

... comey tak Adam hehe ...

Adam memang tau... kalau tengok mama bersiap.. pastu ambik tudung, dia pun cepat-cepatlah pergi carik brooch mama ... "nah mama"... pandai pulak tu hehe ...

bila tengok Adam pakai tudung, tak sabar pulak mama nak dapat gegurl hehe...

a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

eT said...

alahai adam...
org laki xpakai tudung la sayanggg...hehe

Hello!

Find your dream job here!

Experience FREEDOM!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

so cute la adam tahniah ek adam menang contest cute mum tu...

~~@lyci@~~ said...

ET :
hehe.. ikut apa mama pakai ;)

anje :
tengkiu ;)

ann @ hatiberbunga said...

Adam, boy la, yang..
boy tak paham tudung..

tapi kan.. mmg sama cam Asyraf ku..
suka ikut semua menda yg kiter buat.
termasuk lah pakai tudung & makeup.

terpaksa la eksplain kt dia beza lelaki & ppuan.. ;)

Anonymous said...

gegurl?
hhmmm.....





~aku yg menang contest ngn dadam~

mekchu said...

adamiah.. cute la..

Cantekk said...

haha,,,somel la pkai tdung,,,
next tem knakan ngn bju kwung lak eh...
hahaha,,,,

*elele....pe lg, da bole mule dah,,,gugurl kan,,,hahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com