Nuffnang Gadget

November 5, 2010

Gulai Lemak Cili Api...


ni Gulai Lomak Cili Api Puyuh Salai dan Terung Telunjuk yang alycia masak.. bila ntah.. tak ingat... sajer letak kat sini.. mana tau cuti lama-lama ni ada idea kan nak masak... kadang-kadang orang pompuan ni pening kepala fikir nak masak apa hari-hari...

Sharing Is caring...

p/s : siapa minat nak resepi, nnati alycia tepek.. resepi mak mertua ni... terbaik dari Pilah hehe...

Selamat bercuti kepada semua...

a.L.y.C.I.a

8 yang komen:

Nana said...

mak aii sedapnye baru pes time tgk puyuh msk lemak cili api hehhehe..

mekchu said...

beli ke masak? baik ckp betul2.. hahaha... masih tak percaya sehingga lah betul2 alycia jamu mekchu makan.. nom nom nom

rozana said...

org nogori mmg feveret msk ni kn..
mekchu pn msk ni jgk
time kt kg kering 2005 dolu2..
bdw...puyuh salai tu mmg terliur sgt..sgt..

Faizaharis2 said...

waaaaa melelehhhhh air matooo tgk....hukss cedappp.... gomaa den

Sukma SuKkma said...

Hi..nice try..tgk mcm sedap je ..blh try juga nih :)

[-suziey-] said...

woo sedapnye..aiseyyy lapo la plak:D

LyNn HaMzAh said...

sedap2...dah lama x makan masakan emak mertua ku...

chugie said...

aduh ai.. sodap eh!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com