Nuffnang Gadget

November 1, 2010

Semangat Sama.. Suasana Berbeza...

malam Sabtu lepas final Piala Malaysia... Negeri Sembilan vs kelantan ... nampaknya ramalan Sotong Paul tu terbalik da... tu pasal lah si paul tu mati kena sembelih hehe .... tapi takpe, Negeri Sembilan saje jer bagi Kelantan menang... tahun lepas Negeri Sembilan dah menang... bukan apa, takut ada lagi kang kerusi stadium Nasional kena bakar hehe... takpe, taun depan kita jumpa di final (macam lah taun depan N9 jumpa Kelantan lagi) hehe...

apa-apa pun, kami tetap sokong Negeri Sembilan ... semangat weiiii....

... ni macam biasalah... semangat dengan bendera ... siap book tiket... tak dapat beli kat kaunter, kat ulat pun jadi ... papa pergi stadium dengan geng2 dia ...

... yang ni pun semangat jugak... siap pakai baju kuning lagi haritu ... semangat sokong, tapi tak pergi stadium... pergi jalan-jalan kat Nilai 3 hihi ...

apa-apa pun Negeri Sembilan totap dihati den!!

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

mekchu said...

go kembar go... hahaha.. tetiba semangat ke'kembar'an membara.. kita repeat thn depan!!!

bila dia dah menang.. senyap & sunyi.. cuba kalah...

CatlinaFly said...

hehe alycia..biarlah penyokong bola gado2...jajnji kita kawan baik kan..

:) sy oghe kelate...tak baik gomo-gomo hehe

~~@lyci@~~ said...

mekchu :
yeah, kt repeat .. amboi, mentang2lah posing dgn si kembar..

catlina:
yeah, kt tetap kwn baik kan..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com