Nuffnang Gadget

November 30, 2010

Show Dulu Lah ...


nak buat entry ni... tapi jap-jap lagi lah ... cuba teka alycia kat mana ni???

Klu = sebuah kampung nelayan ...

i suka taww buat entry tanya-tanya petang-petang ni hehe ...

a.L.y.C.I.a

11 yang komen:

damha said...

kg nelayan kat kuala selangor ke....

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

rasanya cam kat kuala selangor je ni....fuhh ada gaya model ni hehehe

Mata Hati said...

nak cuba teka tapi dah lupa nama tempat yg bermain dlm kepala... :)

Faizaharis2 said...

sungai besarrr??? sabak bernam??? hehehehe

~~@lyci@~~ said...

smua masih salah.. cuba lagi.. cepat2 teka hehe ...

ibuayahdamia said...

tak dapat agak lah...tapi hati beria2 nak tgk banyak gambar lagi..hehe

damha said...

tg karang ekkk...he3333

@in said...

kat MALAYSIA... wekekeke....

LyNn HaMzAh said...

x pasti la plak...tp cantik la...

mekchu said...

kat kg nelayan.. mesti betul jawapan kali nih.. photoshoot magazine mana tu? ecehhhhh..

Nia said...

ada hadiah tak ni? hehe...mcm model laa Alycia,..pheewit!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com