Nuffnang Gadget

December 24, 2010

Cerita kahwin Yang Tak Habis...

adoi... ni pasal cerita kawin yang tak habis-habis... kalau dulu entry pasal rombongan mengantar, ni pulak pasal majlis sambut menantu kat rumah mak sedara en ajip... maknanya sepupu en ajip lah yang kawin ni ... ofkoslah kan bila kat rumah sedara sendiri kenalah tunjuk rajin... kan nak jadi menantu mithali haha .... nasib baik lah alycia bawak Acu Adam ni sekali tolong jadi bibik tengok kan adam hehe... dapat lah mama adam ni nak tolong-tolong kat dapur... so, tugasan yang diberikan adalah menyiapkan lauk-pauk untuk makan beradab ... i tolong hias-hias ajer... yang masak-masak bagi lah kat yang pro hehe...

... tadaaaaaaaaaa... dah siap lauk untuk meja beradab ...

... see, muka mama dah berpeluh-peluh... cair dah mekap ... ha, ni lah perangai adam kalau nampak mama, asyik nak melekat ajer ...

so, sambil-sambil duduk kat khemah tunggu pengantin sampai... sempat posing-posing dulu ...

... ni lah Acu Adam yang volenteer nak jadi bibik tolong jaga Adam hehe ...

... ni biras i ... kakak ipar en ajip ...

... pelamin yang direka khas oleh ibu pengantin ... kelassss lah maklang ...

dan pengantin pun telah sampai dengan selamatnya ...

... pengantin diarak ... kali ni tema white ... boleh pulak mak andam tertinggal payung pengantin... belasah ajer apa payung yang ada ...

... pengantin kat pelamin ....

ok,wa tammmat ...
eh, esok ada lagi cerita akwin-kawin ...
dan esok kami akan berada di Kuala Kansar ...
seterusnya episod cuti-cuti malaysia ...

tunggu yer ... doakan kami selamat porgi dan selamat pulang ...

a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

chugie said...

cantik baju pengantin ngn make upnye tu..

em, walau cair make up alycia tu, tp tetap ayu tau!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cantik baju pengantin tu jarang orang pakai baju warna putih kan...teringat time kita sanding dulu

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

pelamin,baju n makeup semua cantiks makk...
selamat berholiday..

Nia said...

berseri2 muka pengantin tu! muka alycia pun berseri jgk! lawa la tudung tu..hehe..

Nana said...

alahai
sweet je pantin
suka tgk

Imzainieyzulkipli said...

selamat pengantin baru!

Farra Dhelina said...

ey ctk lah kak style tudung akk tu! lain dr yg lain la

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com