Nuffnang Gadget

December 2, 2010

Korang Tekalah ALycia Kat Mana???

best pulak semalam buat entry teka-teka tu ... nampaknya masih takde sorang pun memberikan jawapan yang tepat ... siap ada yang reques letak picca lagi hehe ...

so, alycia tambah lagi picca suruh korang teka dengan tepat ....

klu = perkampungan nelayan
start dengan Pulau ..

... masih model yang sama hehe ...

... ni pemandangan waktu siang kala air laut surut ...

Pengumuman :

Disebabkan entry ni mencabar, so alycia dengan relahati bagi HADIAH kepada PENGOMEN PERTAMA YANG MENJAWAB DGN TEPAT... nak hadiah tak??? hadiahnya mungkin cenderahati dari suatu tempat yang bakal kami pergi holiday hujung bulan Disember ni... cepat-cepat korang teka... entry ni dibuka selama 24 jam atau sehingga ada yang memberikan jawapan yang tepat ...

pesanan penaja :
Keluarga terdekat, sahabat terdekat dan kawan-kawan opis adalah DIKECUALIKAN hehe ... sebab depa semua dah tau alycia pergi mana... tak aci lah kan hehe ....

cepatlah korang teka...

** Oh, dah ada yang jawab dengan tepat ... so, kita tunggu siapa yang kena... jeng jeng jeng ... next entry please... (alycia on 2 Dis 2010, 2.15 pm)

a.L.y.C.I.a

12 yang komen:

Cute MuM said...

Cute Mum try teka lah.. tgh bosan nie..

Kat Kampung Nelayan Sungai Besar..

damha said...

kuala langat

Anonymous said...

Pulau Ketam kot..

nabilla syima said...

takde ke klu kat negeri mana?hihihi...

pelangi teka pulau indah kot...hihihi...

Cute MuM said...

Pulau Pangkor

soclose2213 said...

ooo main teka teki jgk ye..

Pulau Perhentian

Faryza said...

saya nk teka gak la..

Pulau Pangkor.

Faryza said...

alaa dh ada org teka pangkor..nk try lain bole?
Pulau Jerejak

ehhehe

Puteri Mona said...

nak teka gakkkkkkkkkkk hahahah kompom mak menang :)

chugie said...

macam kat pulau ketam je..

Faizaharis2 said...

hahaha cam pulau pangkorrr je niii....

lagiii lagiii lagiii gambo plss... hahaha...

cantek laaa cam model

Cyda Acme said...

wahhh berjalan2 sakan tul ...

zura aku ader tag tuk join contest ...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com