Nuffnang Gadget

December 9, 2010

Riang Ria di MAHA 2010 ...

inilah gambaran awal berada di MAHA .. Riang Ria hehe ...

kami di MOA memang ada disediakan bas setiap hari ke MAHA .. dari Putrajaya ke MAEPS dekat ajer... naik bas kurang sikit rasa bersesak-sesak menempuh jem bagai ... bas bertolak pukul 8.00 pagi ... kami diberi masa sehingga pukul 1.00 tengahari... jalan lah kau sampai puas ...

... dalam bas ...

oh ya, pagi-pagi lah sampai ofis dah kecoh-kecoh siapa yang nak ke MAHA ... setelah tarik-tolak, kau pergi, aku tinggal, aku tinggal kau pergi... ni lah dia rombongan Cik Kiah ke MAHA...

... cantik pulak susunan tu hehe ...

dan memang takde rasa penat, rasa panas pun selain beriang-riang ... tak caya, jom tengok aksi-aksi kat bawah ni...

... nampak lebah, nak posing dengan lebah ...

... sambil-sambil posing dengan lebah, nampak lebah lagi 1 datang ...

... posing dengan 2 lebah pulak ...

tak cukup lagi nak tengok gadis-gadis riang, ni ada lagi...

... ofkos lah tuan blog jadi Duta Beg MAHA ... pink lagi u ... ada riben lagi ...

... ni pulak barisan Duta Beg MAHA ... comey.. macam duta breast kanser pun ada jugak kan hihi ...

... ni model payung color-color pulak ... eh, payung color2 tu byk jual kat sini .. 10 hinggit jer ..

... model coklat pulat ... ambik coklat ikut color tudung hehe ...

so, itu ajer lah adegan-adegan di MAHA ... jalan-jalan gelak.. jalan-jalan gelak.... tengok-tengok dah dekat pukul 1.00 .... apa yang alycia borong??? tadaaaaa....

... ofkos lah orkid... i kan minat orkid ... beli 3 pasu jer ... sebab duit nak kena simpan nak pergi cuti-cuti mesia ...

... pernah tengok kelapa laut tak... ni lah rupanya... alycia tak pernah tengok... tu yang jakun siap ambik gambar ...

sekian dari Model Beg MAHA!!

a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

mummy_ayu said...

seronoknye jenjalan MAHA..tak pernah pegi pun..teringin nak pegi..

cantekk said...

yayy...pic i ada!!!
=D hahaha

damha said...

saya dah biase minum air buah kelapa laut...sejuknya badan bila minum air tu..kat penang ade dijual satu biji rm2.50...tapi buah ni xde air...hanya ade isinya yg berpangsa...dlm satu biji ade 3 atau 4 ulas isi...

LyNn HaMzAh said...

lynn x jumpa pun lebah tu...huhuhuhu...

~~@lyci@~~ said...

mummy_ayu:
event kementerian, kn support hehe..

cantek :
alah, i tau u suke hehe..

damha:
alah, xpernah tgk isi dalam dia..

lyn :
ada, kat luar dewan..

Amie Hawwari said...

Hehe...Nice post. Kongsi lagi ceriter MAHA 2010 ni kat sini.

http://amiehawwari.blogspot.com/

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com