Nuffnang Gadget

December 30, 2010

Sama Tak ???

ehhh ehhh... sama tak rupa kat gambar ni ....


ni lah adik-adik alycia ... 3 beradik pompuan ... dari kiri no 2, bongsu dan alycia yang sulung ... actually kami 4 beradik ... no 3 lelaki takde kat dalam gambar .... sila abaikan kualiti picca yg kurang memuaskan sebab kopipes dari blog Acu ... kamera alycia ketinggalan lagi kat rumah...

ni pulak with anak-anak memasing .... 2 hot mama dan sorang sedang asyik bercinta haha ...

nota kaki : pagi ni entry pendek ajer sebab nak siapkan kerja ... esok cuti pulak kan... rasa-rasa nak siap esok, kena siapkan harini haha... padan muka aku...

tahniah kepada HARIMAU MALAYA ... aummmm... malam ni boleh lah bercakar-cakar harimauu .... hari-hari mauuu.... opsss, lariii...

a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

ieda said...

haaa ada .. sama2 dik :)
tapi yg no 2 tuu lain sikit dari adik kan :)

chugie said...

emm lain lah.. tp 3 3 tetap cumel!

mummy_ayu said...

sama tu tidak tapi iras2 tu of coz ada..

MrS. F!zA said...

alycia..kalo tk silap kita berjiran blog la..haitu nmpk asben alycia kt tasik blkg rumah..

damha said...

3 adik beradik yg cun...he333

Reen azreen said...

oit mama hot..i ank dara lg..mseti lah hot bercinta...ahahahha..statement u tu xbleh blah tau...

mekchu said...

auummm... bercakaran ko ye...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com