Nuffnang Gadget

December 3, 2010

Siapa Kata Yang Murah Tak Lawa...

(model tudung pelangi, yang sebelah tu ofismate alycia, comeykan dia)

dah beberapa kali alycia pakai tudung ni...
ramai pulak yang puji kata tudung ni cantik ...
sebenarnya tudung ni murah jer.. orang panggil tudung pelangi...
harga RM 25.00 ... beli kat jualan Puspanita kat opis ...
tulah kan, siapa kata yang murah tak cantik...
kalau pandai gayakan mesti cantik...

nanti kalau ada jualan lagi hujung bulan ni nak beli lagilah lah...
yang color lain pulak...

sekian, entry pendek di petang hari !!

a.L.y.C.I.a

9 yang komen:

Cute MuM said...

cantik tudung tue...

damha said...

nama pun tudung pelangi..pelangi tu kan indah...mglah nampak cantik n cun bila dikenakan dgn bergaya sekali.........kadang2 tuhan menghilangkan sinaran matahari..diberi hujan dan kilat tapi rupa2nya tuhan nak kan beri kita pelangi.....he3333

mama tisya said...

org cantik pki tudung murah ke mhl pn tetap cun...

ibuayahdamia said...

ah ah lah..memang cantik betuiii...hehe.

Farra Dhelina said...

lawaaa :D

LyNn HaMzAh said...

memang la cantik...yang penting pandai nak menggayakan...

~~@lyci@~~ said...

cute mum :
tq ;)

damha:
amboi, berkias2 nmpak.. yup betul, pelangi cantikkan ;)

mama_tisya :
ish, smua sama ajer.. jnji pandai gayakan.. kan kan..

IbuDamia :
betul 3x..

farra :
tq ;)

lyn :
betul2.. yg penting pndai gayakan.. kan kan..

Nana said...

btol tu menda yg murah kalau kena gaya
xde la nampak kemurahan dia

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sekali lagik nak ulang orang cantik pakai tudung ape pun tetap cantik tau tudung pasar malam pun cantik gak tau

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com