Nuffnang Gadget

January 14, 2011

Catlina Rindu Adam....

Ada komen kat entry sebelum ni... Catlina geng blogger alycia yang kat Kluang tu cakap dia rindu kat Adam....

eh, yeke... macam tak caya ajer Cat rindu kat Adam hikhik... taulah Adam calon menantu Cat kan untuk E-ein hehe....


tapi sebenarnya Catlina bukan rindu kat Adam yang ni... Cat rindu kat Adam ni...
;
;
;
;
;
;
;

... Baby orang utan yang nama Adam ... eh, alycia tak tau yang ni ke Adam ke yang lain ... sebab ada 3 ekor anak orang Utan tu kat Pulau Orang utan ...

Catlina dulu adalah salah seorang penjaga di ICU Pulau Orang Utan ... harap-harap kerinduan Catlina pada Adam terubat yer...

Adam anak orang utan ni ada sijil lahir tawww.. nanti alycia tunjuk ekkk ...


3 yang komen:

CatlinaFly said...

hehehe ni adam junior kot..sebab adam yg sy jaga dah 6 tahun lebih kot..sy jaga dia tahun 2004, umur dia baru 11 bulan ++ masa tu..dah jadi bapak org kot skrg..bpk org utan! hihihi

LyNn HaMzAh said...

org utan pun ada sijil kelahiran ek...

Nana said...

eh bb orang utan tu kat pulau orang utan kat bkit merah kan hehe kiut kan kita penah g

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com